سیستم زوم اپتیکال ۱۰X اوپو رونمایی شد

در مراسمی که امروز در بارسلون اسپانیا و چند روز پیش از آغاز به کار رسمی MWC ۲۰۱۹ برگزار شد از سیستم زوم اپتیکال ۱۰X اوپو رونمایی شد که به زودی در محصولات تجاری مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

سیستم زوم اپتیکال 10X اوپو رونمایی شد

در مراسمی که امروز در بارسلون اسپانیا و چند روز پیش از آغاز به کار رسمی MWC 2019 برگزار شد از سیستم زوم اپتیکال 10X اوپو رونمایی شد که به زودی در محصولات تجاری مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت اوپو به گروهی از خبرنگاران اجازه داد تا از نزدیک نگاهی به نمونه اولیه از موبایل هایی بیاندازند که از سیستم زوم اپتیکال 10X آن استفاده می کردند با این حال اما امکان عکاسی از این سیستم برای خبرنگاران فراهم نشد.

اگر تکنولوژی زوم 10X اوپو همانطور که وعده داده شده کار کند (به لطف سیستم پریسکوپ اختصاصی آن) بسیار قابل توجه خواهد بود: زوم اپتیکال 10X اوپو را در تلفن های هوشمند تصور کنید!

زوم اپتیکال 10X اوپو

چند سال پیش که زوم مکانیکی هم به این سطح نرسیده بود حتی تصور زوم اپتیکال 10X هم دشوار بود و حالا تکنولوژی پریسکوپ اوپو می تواند پایانی بر این محدودیت باشد که کارایی مشابه را برای تلفن های هوشمند آینده فراهم می کند.

سیستم زوم اپتیکال 10X اوپو طبق اعلام شرکت سازنده از طریق یک تلفن هوشمند تازه در سه ماهه دوم سال 2019 به بازار عرضه می شود اما جزئیات بیشتری در این رابطه در دسترس نیست و نمی دانیم که شرکت چینی چه زمانی این موبایل را به بازار عرضه می کند.

در حال حاضر اوپو موبایل های تولیدی اش را عمدتا در جنوب شرقی آسیا می فروشد اما اخیرا به اروپا نیز راه پیدا کرده و محصولاتش را به کشورهایی نظیر انگلستان، هلند، ایتالیا، لهستان و ترکیه عرضه می کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان