نمایش فیلم‌هایی از سینمای امروز ژاپن

آثاری از سینمای امروز ژاپن در رویدادی مشترک به همین نام و به مناسبت نود امین سالگرد ارتباط دیپلماتیک ایران و ژاپن، به همت بنیاد سینمایی فارابی و بنیاد ژاپن در سالن زنده یاد عباس کیارستمی نمایش داده می‌شود.

نمایش فیلم‌هایی از سینمای امروز ژاپنبه گزارش گروه فرهنگی میزان،آثاری از سینمای امروز ژاپن در رویدادی مشترک به همین نام و به مناسبت نود امین سالگرد ارتباط دیپلماتیک ایران و ژاپن، به همت بنیاد سینمایی فارابی و بنیاد ژاپن در سالن زنده یاد عباس کیارستمی نمایش داده می‌شود.

بنیاد سینمایی فارابی، سالن زنده یاد عباس کیارستمی در روزهای 7 تا 9 اسفند میزبان چهار اثر از سینمای ژاپن خواهد بود.

بر اساس برنامه، عصر روز سه شنبه 7 اسفند، فیلم «صدای استاد او» به کارگردانی هیرو یوکی ایتایا، چهارشنبه 8 اسفند، فیلم «اوشین» به کارگردانی شین توگاشی و پنجشنبه 9 اسفند، فیلم‌های «رادولف گربه سیاه» به کارگردانی کُنی هیکو یویاما و «گربه سامورایی» به کارگردانی یوشیتا یاماگوچی نمایش داده می‌شود.

اختتامیه این رویداد مشترک ظهر جمعه 10 اسفند، با نمایش فیلم «پاپ این کیو» به کارگردانی میاهارا نااوکی و فیلم «تو» به کارگردانی ماکوتو شین کای در سفارت ژاپن خواهد بود.

همچنین روز چهارشنبه 9 اسفند فیلم «اوشین» با حضور دکتر حمیدرضا مدقق و رضا درستکار از منتقدان و کارشناسان سینمایی مورد نقد و ارزیابی قرار می‌گیرد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان