/بررسی جزئیات بودجه ۹۸/

مخالفت مجلس با افزایش قیمت بنزین در سال آینده

نمایندگان مجلس در جریان بررسی جزئیات بودجه با پبشنهاد ساماندهی و افزایش قیمت بنزین مخالفت کردند.

مخالفت مجلس با افزایش قیمت بنزین در سال آینده

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت عصر امروز (شنبه) و در ادامه بررسی جزئیات بودجه 98 در بخش درآمدی مربوط به هدفمندی با 59 رأی موافق، 112 رأی مخالف و 11 رأی ممتنع از مجموع 217 نماینده حاضر با پیشنهاد فرهنگی عضو کمیسیون تلفیق برای افزایش قیمت حامل‌های انرژی مخالفت کردند.

فرهنگی در توضیح این پیشنهاد با تاکید بر لزوم مقابله با قاچاق سوخت گفت: طبق این پیشنهاد دولت باید نسبت به ساماندهی قیمت حامل‌های انرژی از اردیبهشت ماه سال آینده اقدام کند که تصمیمات نهایی در جلسات سران قوا مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

علیرضا سلیمی نماینده محلات به عنوان مخالف این پیشنهاد گفت: با تصویب این پیشنهاد تورم و قیمت‌ها در سال آینده افزایش پیدا می‌کند که در شرایط کنونی به صلاح کشور نیست.

به گفته وی تورم ماهیانه حدود 6.2 درصد است که این آمار بی سابقه است بنابراین تصویب چنین پیشنهاداتی مانند ساماندهی قیمت حامل‌های انرژی در شرایط کنونی اقدامی درست نیست.

میر حمایت میرزاده در موافقت با این پیشنهاد با تاکید بر لزوم جلوگیری از قاچاق سوخت گفت: صرفه جویی در شرایط امروز جامعه که روزانه قیمت‌ها زیاد می‌شود، تنها راهکار است که این پیشنهاد در این راستا تعریف می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان