ادعای آاس؛

لحظه شماری بازیکنان رئال برای حذف یووه و رونالدو

یوونتوس چهارشنبه شب در زمین اتلتیکو با دو گل مغلوب شد تا در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، کمتر کسی انتظار داشت که اتلتیکو با دو گل اختلاف بر یوونتوس پیروز شود. یوونتوسی ها تابستان امسال رونالدو را با هدف رسیدن به عنوان قهرمانی اروپا جذب کردند ولی حالا ممکن است خیلی زود از دور رقابت ها کنار بروند. اتفاقی که برای آنها تلخ ولی برای هم تیمی های سابق فوق ستاره پرتغالی خوشایند است.

فردای شکست یوونتوس، در رختکن رئال حرف از همین موضوع بود. ستاره های رئال به دو دلیل علاقه مند به پیروزی اتلتیکو بودند و دوست دارند در نهایت یوونتوس از دور بازی ها حذف شود.

اول اینکه آنها یووه را حریفی خطرناک تر از اتلتیکو می بینند و به خوبی به یاد دارند که فصل گذشته با چه مشقتی موفق به حذف یووه در یک چهارم نهایی شدند.

دومین دلیل به خود رونالدو بر می گردد. رئالی ها خوب می دانند که رویارویی با رونالدو از هر حیث می تواند خطرناک باشد. از یک طرف انگیزه های این بازیکن برای گل زدن به رئال بسیار بالاست و از سوی دیگر حواشی بازگشت رونالدو به برنابئو می تواند روی عملکرد رئال تاثیر منفی بگذارد.

بازیکنان رئال حالا برای قطعی شدن حذف یوونتوس و رونالدو لحظه شماری می کنند اما در سوی دیگر رونالدو اطمینان دارد که در بازی برگشت موفق به جبران باخت 2-0 و صعود به دور بعد خواهند شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان