ماهان شبکه ایرانیان

رقابت عکاسی نشنال جئوگرافیک به بهانه ۱۰۰ میلیونی شدن اکانت اینستاگرام؛ ایرانی ها اجازه شرکت ندارند

اکانت اینستاگرام نشنال جئوگرافیک (Natgeo@) حالا ۱۰۰ میلیون نفر فالوور دارد و به همین مناسبت این وبسایت تصمیم گرفته که یک رقابت عکاسی را راه بیاندازد اما ایرانی ها اجازه حضور در آن را ندارند.

رقابت عکاسی نشنال جئوگرافیک به بهانه 100 میلیونی شدن اکانت اینستاگرام؛ ایرانی ها اجازه شرکت ندارند

اکانت اینستاگرام نشنال جئوگرافیک (Natgeo@) حالا 100 میلیون نفر فالوور دارد و به همین مناسبت این وبسایت تصمیم گرفته که یک رقابت عکاسی را راه بیاندازد اما ایرانی ها اجازه حضور در آن را ندارند.

اکانت اینستاگرام نشنال جئوگرافیک ترکیبی از تصاویر را پیش روی مخاطبانش قرار می دهد که توسط عکاسان 135 مجله معتبر دنیا تهیه شده اند و محتوایی که در آن به اشتراک گذاشته می شود حامیان مالی فراوانی دارند. طبق گزارش نشریه Adweek درآمد این برند از تبلیغات در شبکه های اجتماعی در سال 2018 حدود 80 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته ا ست.

نشنال جئوگرافیک در پستی اختصاصی که به بهانه صد میلیونی شدن فالوور اینستاگرامش منتشر کرده اعلام نمود که تصاویر پست شده در این اکانت بالغ بر چهار میلیارد لایک و 20 میلیون کامنت گرفته اند.

رقابت عکاسی نشنال جئوگرافیک

این نشریه همچنین به بهانه صد میلیونی شدن فالوورهای اینستاگرامش از عکاسان و افراد تاثیرگذار در فضای مجازی خواسته یک رقابت عکاسی را برای آن تبلیغ کنند که جایزه اصلی آن سفر به تانزانیا خواهد بود. در تبلیغات صورت گرفته برای این رقابت آمده است:

عکاسان ما هر روز دنیای خود را پیش روی شما می گذارند و حالا نوبت شماست تا دنیایتان را به ما نشان دهید.

علاقمندان به حضور در این رویداد صرفا کافیست عکس مورد نظرشان را با هشتگ Natgeo100contest@ در صفحه مجازی خود پست کنند و چنانچه جزو برنده ها باشند نشنال جئوگرافیک آن عکس را در فید اصلی خود با مخاطبانش به اشتراک خواهد گذاشت. با این حال اما همانطور که در ابتدا اشاره کردیم طبق شرایط شهروندان ایران، کوبا، سودان، کره شمالی، سوریه و کشورهایی که با تحریم‌های دولت آمریکا رو به رو هستند، نمی‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان