از یاد‌ها رفته سریال رمضانی شبکه یک

خبرگزاری تسنیم:  سریال‌های تلویزیون از فراز و نشیب‌های بسیاری برخوردار بودند؛ امیرحسین آشتیانی‌پور با نگاهی به معضلات، نقاط ضعف و قوت و اقبال مردم به سریال‌های طولانی‌مدت تصریح کرد: سال 98 سال پرباری خواهیم داشت؛ سریال‌هایی که از «87 متر» کیانوش عیاری شروع می‌شود و به پخش سریال‌هایی مثل «بوی باران» با نام دیگر «عروس تاریکی» و «از یاد‌ها رفته» ادامه پیدا می‌کند. سری دوم «محکومین» و «دنگ و فنگ روزگار» پروژه‌های دیگر شبکه یک هستند.

او با اشاره به اینکه «از یاد‌ها رفته» بهرام بهرامیان سریال رمضانی شبکه یک خواهد بود، تأکید کرد: سریال «از یاد‌ها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان یکی از گزینه‌های اصلی ماه مبارک رمضان است.

آشتیانی‌پور با اشاره به پخش سریال‌های جدید شبکه یک سیما، گفت: سریال «87 متر» به کارگردانی کیانوش عیاری در 45 قسمت ساخته می‌شود که این روز‌ها مراحل تصویربرداری خود را می‌گذراند و احتمالاً برای بعد از ماه رمضان آماده شود. سریال «بوی باران» با نام دیگر «عروس تاریکی» به کارگردانی محمود معظمی که بازیگرانی همچون رضا کیانیان دارد در 65 قسمت برای سال 98 آماده می‌شود.

وی با اشاره به ادامه یک سریالی که به آسیب‌شناسی در تلویزیون می‌پردازد و یک سریال با طعم طنز فاخر، تأکید کرد: فصل دوم سریال «محکومین» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی در حال تولید است که حدود 80 درصد از کار انجام شده است. همچنین سریال کمدی «دنگ و فنگ روزگار» به کارگردانی جواد مزدآبادی نیز در حال تولید است که آن هم بیش از 80 درصد آماده شده است.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک در پایان به سریال جدید تلویزیون که به زودی کلید می‌خورد اشاره کرد و گفت: سریال «پس از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر نیز به‌زودی کلید می‌خورد. «پس از آزادی» سریال خوبی می‌شود؛ چون فیلمنامه قوی دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان