یخ زدن پسربچه کر و لال در اطراف راه آهن شاهرود

رکنا: رئیس پلیس راه آهن شمالشرق از یافتن پسر بچه کر و لال عراقی پس از 4 ساعت جستجو در سرمای خشک و سوزان اطراف ایستگاه راه آهن شاهرود خبرداد.


سرهنگ محمد کریمی مقدم با تشریح این مطلب پرداخت و اظهارداشت: شامگاه چهارشنبه خانواده کودک 6 ساله عراقی در مسیر برگشت از زیارت امام رضا (ع) هنگام توقف قطار در ایستگاه شاهرود برای ادای فریضه نماز مغرب و عشاء از قطار پیاده می‌شوند.

کریمی مقدم با بیان این که خانواده پسر بچه به هوای این که وی سوار قطار شده و در گوشه‌ای مشغول بازی است شاهرود را به سمت تهران ترک می‌کنند، اما در ایستگاه سمنان متوجه غیبتش می‌شوند و موضوع را به ماموران پلیس اطلاع می‌دهند.


این مسئول انتظامی تصریح کرد: بنا بر اطلاعات دریافتی و اظهارات خانواده پسر بچه، وی، کر و لال بوده و اختلال هواس نیز دارد که همین موضوع، کار جستجو و یافتن کودک را با سختی و دشواری بیشتری همراه می‌کرد.


وی ادامه داد: از زمان اعلام موضوع به پلیس، ماموران بی درنگ جستجوی خود را در ایستگاه‌های شاهرود، دامغان و سمنان و اطراف آن آغازکردند که خوشبختانه پس از 4 ساعت، تلاش پلیس به ثمر نشست و این پسر بچه 6 ساله چند کیلومتری ایستگاه راه آهن شاهرود در حالی که از سرمای خشک و سوزان به خود می‌پیچید و وضعیت مناسبی نداشت، پیداشد.


این مسئول انتظامی تصریح کرد: سرما آنچنان به پسر بچه فشارآورده بود که وی تنها دقایقی پس از پیدا شدن، در آغوش گرم ماموران پلیس در کلانتری راه آهن به خواب رفت.


رئیس پلیس راه آهن شمالشرق که در ایستگاه راه آهن شاهرود مستقر است با اعلام این که کودک ساعتی بعد به پدربزرگش که با قطاری از سمنان به شاهرود بازگشته بود تحویل شد از تلاش و پیگیری ویژه همکاران خود قدردانی کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان