دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل به میزان خبر داد

صدور کیفرخواست برای مدیرعامل و مسئول امور بهره برداری شرکت گاز در پرونده سوء استفاده از جایگاه‌های CNG

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از صدور کیفرخواست در پرونده سوء استفاده برخی از جایگاه‌های سی ان جی خبر داد و گفت: ارزش مالی تخلفات بیش از ۲۰ میلیارد ریال است و پرونده برای رسیدگی و صدور حکم به دادگاه ارسال شده است.

ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از صدور کیفرخواست پرونده‌ای در حوزه شرکت گاز استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: موضوع این پرونده سوء استفاده برخی افراد از جایگاه‌های سی ان جی و دستکاری در کنتور‌های بهره برداری بود که از طریق دادسرا، بازرسی و اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی موضوع تعقیب شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل خاطرنشان کرد: پس از انجام تحقیقات و کارشناسی‌های لازم، برای چند تن از مالکان جایگاه‌های سی ان جی و دو تن از پرسنل شرکت گاز استان اردبیل که شامل مدیرعامل و مسئول امور بهره برداری بودند به اتهام تضییع حقوق عمومی و دولتی و عدم نظارت کافی بر کارکرد دستگاه‌های اندازه گیری کیفرخواست صادر شد.

وی در خصوص ارزش مالی تخلفات انجام شده، اذعان کرد: ارزش مالی تخلفات بیش از 20 میلیارد ریال است و پرونده برای رسیدگی و صدور حکم به دادگاه ارسال شده است.

عتباتی در خصوص پرونده دیگری در مورد سواستفاده مالک یکی از جایگاه‌های سی ان جی خاطرنشان کرد: در این پرونده سوءاستفاده مالی بیش از 30 میلیارد ریال برآورد شده و آن پرونده نیز منجر به محکومیت گردیده و با توجه به اینکه مدیران مربوطه نظارت و دقت لازم را نداشتند و موجب تضییع بیت المال شدند و حقوق و اموال بیت المال از بین رفته تحت تعقیب قرار گرفتند و کیفرخواست نیز برای آن‌ها صادر شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان