راز محبوبیت کاپیتان بین پرشورها

مسعود؛ فرمانده قشقایی(عکس)

مسعود شجاعی کاپیتان قشقایی تراکتورسازی محبوب‌ترین فرمانده این تیم است. از مالک و سرمربی باشگاه تا بازیکنان و هواداران، او احترام همه را جلب کرده است.

به گزارش ورزش سه ، خیلی‌ها مسعود شجاعی را آبادانی می‌دانند؛ شاید به دلیل اینکه فوتبال حرفه‌ای خود را از باشگاه صنعت نفت آبادان شروع کرده است! اما او در اصل یک قشقایی است و به راحتی زبان ترکی را متوجه می‌شود و حتی ترکی صحبت کردن را بلد است.

طرفداران تراکتورسازی خاطرات خوبی از بازیکنان شیرازی و قشقایی‌های باغیرت مثل محمد ابراهیمی و سینا عشوری دارند. آنها در شبکه‌های اجتماعی و در روی سکوها هم تیم قشقایی شیراز را به دلیل اشتراکات زبانی این ایل محبوب، تشویق و حمایت می‌کنند.

با اینکه همین یک دلیل کافی است تا مسعود سلیمانی شجاعی آرخلو پتانسیل خوبی برای محبوبیت برخوردار باشد، اما او علاوه بر توانایی ارتباط کلامی خوب با هواداران تراکتورسازی، توانسته است به عنوان یک فرمانده منظم، مودب و باشخصیت سوگلی مالک، سرمربی و بیشتر بازیکنان تیم هم باشد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران، از نظر فنی نیز تا اینجای کار لیگ برتر یکی از موثرترین بازیکنان تراکتور مدعی بوده و با آمار 3 گل و 3 پاس گل توانسته است عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

همچنین او یکی از منظم‌ترین بازیکنان این فصل تراکتورسازی در تمرینات این تیم بوده است.

مسعود شجاعی عاشق تشویق مشهور و خاص «بیر، ایکی اوچ...» پرشورها هم است. مدل خاصی از تشویق تراکتوری‌ها که لیدر آن روی سکوها نیست و توسط یکی از بازیکنان داخل زمین راهبری می‌شود. محبوب‌ترین لیدر این مدل تشویق پیش از این لوسیانو ادینهو مهاجم زهردار تراکتورسازی در و آقای گل سابق لیگ برتر بود و اکنون پرشورها بی‌صبرانه منتظر یک لیدر محبوب دیگر برای آن هستند.

عباس خاراباف

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان