دفاع راست بایرن: کوواچ در حقم بی‌انصافی می‌کند

رافینیا، دفاع راست بایرن مونیخ بعد از نیمکت‌نشینی دوباره در بازی دیشب بایرن و هرتا برلین، به انتقاد تند از نیکو کوواچ پرداخت و گفت درک نمی‌کند که چرا کوواچ به او بازی نمی‌دهد.

به گزارش "ورزش سه"، رافینیا، دفاع راست باشگاه بایرن مونیخ که دیشب در جریان پیروزی 1-0 بایرن مقابل هرتا برلین بار دیگر نیمکت‌نشین بود، بعد از بازی در گفتگو با روزنامه آلمانی بیلد، عصبانیت خود را خالی کرد و با انتقاد تند و بی‌سابقه از سرمربی بایرن گفت نمی‌تواند درک کند که چرا نیکو کوواچ به او بازی نمی‌دهد.

 

این در حالی است که بازیکنی که رافینیا به احتمال زیاد باید جانشین او می‌شد، یعنی جاشوا کیمیش، یک کارت زرد گرفته بود و پیش از بازی، کوواچ اعلام کرده بود که قصد دارد با هدف آماده شدن رافینیا برای حضور در بازی برگشت بایرن و لیورپول، در مقابل هرتا به او بازی بدهد. چرا که کیمیش به دلیل محرومیت ناشی از دریافت کارت زرد نمی‌تواند در بازی برگشت بایرن مقابل لیورپول به میدان برود.

 

 

همه این عوامل باعث شد که رافینیای عصبانی بعد از پایان بازی دیروز در مصاحبه با روزنامه بیلد بگوید:" سرمربی ما این اواخر نسبت به من با احترام رفتار نمی‌کند. من در تمرین‌ها با تمام وجود تلاش می‌کنم و عملکرد خوبی دارم. ولی با همه این اوصاف هیچ نقشی در بازی‌های تیم ندارم".

 

خبرنگار بیلد از رافینیا می‌پرسد که آیا معتقد است کوواچ در حق او بی‌انصافی می‌کند و رافینیا در پاسخ می‌گوید:" بله، همینطور است. ولی نمی‌دانم چرا. من همیشه با جان و دل تلاش کرده‌ام. نمی‌دانم کوواچ چه فکر می‌کند. من در زمان هاینکس، آنچلوتی و گواردیولا بازی می‌کردم. شاید این سه نفر که اسم بردم هیچی از فوتبال نمی‌فهمیده‌اند چون من همیشه برایشان بازی می‌کردم. نمی‌دانم چرا وضعیتم اینطور شده ولی از این بابت خیلی ناراحتم".

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان