پیش بینی قیمت دلار در مورخ یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷

 پایگاه خبری رخ: مطابق پیش بینی قیمت دلار توسط تیم کارشناسان اقتصادی پایگاه خبری رخ طی روز گذشته کاری بازار آزاد و مقایسه آن با قیمت‌های اختتامیه بازار آزاد در همان روز متوجه می‌شویم که درصد خطای پیش بینی در کمترین قیمت 2.80% و در بیشترین قیمت 2.05% می‌باشد.

نرخ برابری یورو به دلار در 4 اسفند ماه 1397 در کمترین میزان 1.1321 و در بیشترین میزان 1.1339 بوده است.

قیمت خرید دلار سامانه سنای بانک مرکزی در مورخ شنبه 4 اسفند ماه 1397 مبلغ 124.000 ریال و قیمت فروش آن 125.000 ریال و قیمت خرید یورو 147.000 ریال و قیمت فروش آن 148.000 ریال اعلام گردید؛ بازار سنا نسبت به روز کاری خود به طور میانگین 5000 ریال کاهش داشته است…

روز گذشته قیمت ارز در بازار آزاد نسبت به قیمت‌های اختتامیه روز پنجشنبه شاهد کاهشی قابل توجه بود؛ لیکن این کاهش در حالی بود که قیمت مسکوکات طلا شاهد افزایش بوده است.

جمع بندی تحلیل هفته:

اصلاً تمایلی به پیش بینی افزایش قیمت‌ها در بازار آزاد نداریم. لیکن هیچ دلیل مثبتی در جهت مثبت شدن تراز تجاری و افزایش ارزش پول ملی در وقایع فوق مشاهده نمی‌شود.

برای چندمین مرتبه در طی روز‌های اخیر اعلام می‌داریم که افزایش تقاضا در بازار آزاد، از لحاظ علمی و عملی، عرضه را دچار مشکل خواهد نمود و اثر آن چیزی جز افزایش قیمت‌ها نخواهد بود.

امید است که این افزایش‌ها به شکلی جهشی و با سواستفاده سوداگران بازار آزاد نباشد.

خواهشمند است، ما را از انتقادات و پیشنهادات خود بی نصیب نفرمایید تا بتوانیم تحلیل‌هایی قوی‌تر را در روز‌های آتی ارائه نماییم.
توجه مخاطبین محترم را به پیش بینی قیمت دلار در روز جاری جلب می‌نماید.

پیش بینی قیمت دلار در مورخ یکشنبه 5 اسفند 1397

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان