بدلیل واقعی نبودن قیمت‌ها

مسئولان یک فروشگاه‌ بزرگ زنجیره‌ای در کرمان به تعزیرات حکومتی احضار شدند

مسئولان یک فروشگاه‌ بزرگ زنجیره‌ای در کرمان بدلیل واقعی نبودن قیمت‌ها به تعزیرات حکومتی احضار شدند.

تعزیرات حکومتیارسلان میری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: یکی از فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای در کرمان به درج قیمت‌های غیرواقعی و نامتعارف روی کالا‌ها و تخفیفات غیر واقعی به مردم اقدام می‌نمودند و به این دلیل مسئولان این فروشگاه به اداره کل تعزیرات حکومتی استان احضار شدند.

وی تصریح کرد: رسیدگی به تخلفات اقتصادی بر عهده اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمان می‌باشد و باتوجه وضعیت اقتصادی و ایرادات و اشکالاتی که در بخش‌های ارزی و توزیعی وجود دارد از 15 اسفند طرح نظارتی ویژه‌ای با گشت‌های مشترک توسط سازمان تعزیرات حکومتی استان فعال می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سازمان استان کرمان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: تا پایان بهمن ماه سال جاری در بخش کالا و خدمات 11 هزار و 491 فقره پرونده، در بخش قاچاق 3 هزار و 318 فقره و در بخش بهداشت، دارو، درمان و دامپزشکی 376 پرونده و مجموعاً 15 هزار و 185 پرونده در شعب تعزیرات حکومتی سراسر استان مورد رسیدگی قرار گرفته و بیش از 132 میلیارد ریال در بخش محکومیت‌ها و جرائم نقدی وصولی داشته است.

وی با بیان اینکه مانده شعب اجرای احکام 893 فقره پرونده است، خاطرنشان کرد: تا پایان بهمن بیش از 12 هزار و 600 پرونده در شعب اجرای احکام تعزیرات حکومتی مختومه شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر