تلاش رژیم صهیونیستی برای جذب دانشجویان خارجی برجسته

رژیم صهیونیستی در نظر دارد تا چند سال آتی تعداد دانشجویان بین‌المللی خود را دو برابر کند.

تلاش رژیم صهیونیستی برای جذب دانشجویان خارجی برجسته

به گزارش ایسنا و به نقل از یودبلیو نیوز، "شورای آموزش عالی رژیم صهیونیستی"(CHE) یک بودجه چندساله 120 میلیون دلاری را به تأیید رسانده است تا شمار دانشجویان بین‌المللی خود را به بیش از دو برابر افزایش دهد.

هدف این شورا این است که تا سال 2022 میلادی تعداد دانشجویان خارجی که در سرزمین‌های اشغالی به تحصیل می‌پردازند، به 24 هزار نفر برسد.

این در حالی است که در سال 2017 میلادی، تعداد دانشجویان خارجی که در سرزمین‌های اشغالی به تحصیل پرداخته‌اند، 11 هزار نفر بوده است.

تلاش این رژیم برای افزایش تعداد دانشجویان خارجی به این دلیل است که شهرت بین‌المللی دانشگاه‌های خود را افزایش دهد و همچنین کیفیت آموزشی خود را نیز بهبود بخشد.

سخنگوی "شورای آموزش عالی رژیم صهیونیستی" اظهار کرد: این برای اولین بار است که اسرائیل به این نحو در تلاش است تا استفاده از آموزش عالی دانشجویان بین‌المللی را افزایش دهد.

افزایش بودجه پذیرش دانشجویان خارجی برای این است که این رژیم تعداد دانشجویان خارجی خود را افزایش دهد و دانشجویان برجسته جذب این رژیم شوند. زیرا افزایش بودجه، به دانشجویان بیشتری اجازه می‌دهد که در دانشگاه‌های اسرائیل جذب شوند.

"میری یمینی"(Miri Yemini) از اساتید ارشد دانشگاه تل‌آویو اظهار کرد: ما نیز دانشجویان خودمان را تشویق می‌کنیم که به مؤسسات بین‌المللی در کشورهای خارجی بروند و در این کشورها ادامه تحصیل دهند.

این‌گونه، روابط متقابل ما با کشورهای دنیا افزایش می‌یابد و کیفیت علمی رژیم صهیونیستی تقویت می‌شود.

در حال حاضر دانشجویان خارجی 1.4 درصد از جمعیت دانشجویان رژیم صهیونیستی را دربرمی‌گیرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان