ماهان شبکه ایرانیان

Nokia ۹ Pureview در نمایشگاه جهانی موبایل بارسلون رونمایی خواهد شد

قرار است کمپانی HMD Global (سازنده و فروشنده رسمی موبایل با برند نوکیا) تا ساعاتی دیگر کنفرانس خبری خود در MWC ۲۰۱۹ را برگذار کرده و موبایل‌های جدیدش را رونمایی کند

Nokia 9 Pureview در نمایشگاه جهانی موبایل بارسلون رونمایی خواهد شد

اگر شما هم از هواداران برند نوکیا قبل از فروش آن به مایکروسافت باشد، حتما به خاطر دارید که آخرین پرچمدار آن با نام نوکیا 8 پیورویو با آن دوربین خارق‌العاده و پیشرو را به یاد دارید. اکنون انتظار می‌رود که در چند روز برپایی MWC امسال، نوکیا 9 پیورویو با سیستم 5 دوربینی یا پنتا کمرا رونمایی شود. دوربین سلفی جلویی این محصول هم دارای دو لنز است و شاید طبق شایعات دو دوربین باشد.

قرار است کمپانی HMD Global (سازنده و فروشنده رسمی موبایل با برند نوکیا) تا ساعاتی دیگر کنفرانس خبری خود در MWC 2019 را برگذار کرده و موبایل‌های جدیدش را رونمایی کند. انتظار می‌رود نوکیا 9 پیورویو هم با 5 دوربین عقبی و دو دوربین جلویی جزئی از این برنامه باشد. به نظر میرسد با 5 دوربین پشتی و یک یا دو دوربین جلویی، نوکیا 9 اسمارت‌فونی است که تمرکز اصلی آن بر کیفیت و کارایی عکاسی خواهد بود. پیش بینی می‌شود که نوکیا در برنامه خبری خود علاوه بر نوکیا 9، چندین موبایل دیگر را هم (از جمله Nokai 1 و Android Go) روانه بازار کند. 

از آنجایی که تمرکز اصلی نوکیا 9 بر عکاسی است، به نظر می‌رسد قبل از رونمایی به دست برخی عکاسان هم رسیده است. از جمله عکس زیر که دو روز پیش در تویتر منتشر شده و ادعا می‌شود با نوکیا 9 عکاسی شده است. کانستا پونکا عکاس این تصویر مدعی است آن را در اسکاتلند ثبت کرده است. وی در زیر عکس نوشته که «ثبت تصویر و ویرایش آن تماما توسط یک موبایل نوکیا انجام گرفته است. در تاریخ 24 فوریه با @nokiamobile روی  صحنه MWC19 خواهیم بوداندکی بعد جوها سارویکاس مدیر تولید HMD بین الملل این تصویر را در اکانت شخصی خود بازنشر کرد.

اگرچه عکاس درباره مشخصات فنی دوربین‌های نوکیا 9 پیورویو چیزی نگفته، اما تصویر گویا است که این موبایل قابلیت تصویربرداری HD فوق العاده ای دارد و رنگها را بسیار عالی ثبت می‌کند.

تا به اینجا شایعات مدعی هستند که این موبایل با سیستم دوربینی عرضه می‌گردد که دارای 5 لنز است. این سیستم کاربر را قادر می‌سازد که تصاویر با زاویه بسیار باز. و همچنین تله فوتو (زوم زیاد)‌  را در نور کم  هم ثبت کند. و البته تصاویر پرتره با پس زمینه تار و افکت بوکه هم جذابیت خودش را خواهد داشت.

اکنون تنها ساعاتی قبل از مراسم، اطلاعات تازه‌ای از نوکیا 9 لو رفته که می‌گوید پردازنده آن اسنپ دراگون 845 کوالکام است که با 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایت همراهی می‌شود. نمایشگر هم قرار است از نوع AMOLED باشد. قیمت آن هم بین 500 تا 700 دلار برآورد می‌شود.

همچنین پیش‌بینی می‌شود اسمارت‌فونهای امسال نوکیا که در MWC معرفی میشون، همگی از نسخه خام و دست نخورده اندروید 9 بهره‌مند باشند. این بدان معنی است که مانند دیگر موبایل سازها، خبری از نفخ‌افزارها و اپلیکیشنهای اجباری نیست و اینگونه نوکیا به راحتی از پس وعده پشتیبانی سریع ارتقا اندروید تا دو سال بر خواهد آمد.

انتظار می‌رود در مراسم امروز شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال علاوه بر نوکیا 9 پیورویو یک اسمارت‌فون رده پایین  با نام اندروید گو را نیز رونمایی کند و همچنین Nokia 1 هم از خانواده تلفن‌های همراه ساده این شرکت معرفی خواهد شد،

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان