سرنوشت عجیب دو جوان سردشتی که ناپدید شدند

باشگاه خبرنگاران: سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سردشت گفت: ساعت 14 روز گذشته، شهروندان طی تماس با سامانه 125 از مفقود شدن یک دستگاه پراید به همراه 2 سرنشین در دریاچه سد سردشت حوالی روستای «بالان» در حدود هفت کیلومتری این شهر خبر دادند.

سلیم اجاقی بیان کرد: اکیپ امداد و نجات آتش نشانی متشکل از 2 نفر غواص به محل اعزام شدند، اما غیر از تعدادی وسایل و رد لاستیک‌های یک دستگاه خودرو در نزدیکی آب مدارک دیگری دال بر غرق شدن خودرو پیدا نکردند.

وی گفت: به علت محدود بودن امکانات این آتش نشانی، غواصانی از مهاباد با همراهی نیروگاه سردشت از صبح امروز به این اکیپ پیوسته و تلاش‌ها همچنان در دریاچه این سد ادامه دارد.

اجاقی افزود: به گفته اعضای خانواده افراد گم شده، این 2 نفر حدود چهار روز پیش با استفاده از فضای مجازی ویدئویی را از خود و موقعیتی که در آن بودند، منتشر کرده اند و، چون از آن مدت تاکنون خبری از آن‌ها نشده، همه آن‌ها گمان می‌کنند که این افراد در دریاچه سد غرق شده اند.

وی اضافه کرد: غواصان با دوربین‌های پیشرفته که توانایی جستجو در شعاع 20 متری در داخل آب را دارد؛ مشغول جستجو هستند و هم اکنون فضایی به وسعت بیش از 30 متر با عمق هشت تا 21 متر را پایش کرده اند، ولی تاکنون موفق به پیدا کردن هیچ اثری از این 2 جوان نشده اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان