جدیدترین عضو خانواده ارزان‌قیمت آلکاتل، اسمارت‌فونی با نمایشگر فوق بلند

البته این جلوه و منظر هم نیازمند هزینه‌ای بیشتر از حد معمول اسمارت فونهای ارزان قیمت است. علاوه بر این، اسمارت‌فونهای جدید آلکاتل به دو دوربین پشتی ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی برای تصاویر پرتره عالی مجهز شده اند با هوش مصنوعی می‌تواند منظره‌های گوناگون را جهت انتخاب حالت عکاسی تشخیص دهد

جدیدترین عضو خانواده ارزان‌قیمت آلکاتل، اسمارت‌فونی با نمایشگر فوق بلند

آلکاتل هیچ‌گاه علاقه‌ای به عرضه قابلیت‌های مدروز و مرسوم روی ابزارهای ارزان قیمتش نداشته است و در میان محصولات تازه 2019 این شرکت همچنان همین رویه به چشم می‌خورد. هر دو اسمارت فونAlcatel 3 و 3L که امروز رونمایی شدند، از نمایشگر فوق بلند با نسبت تصویر 19:5:9 بهره می‌برند.

البته این جلوه و منظر هم نیازمند هزینه‌ای بیشتر از حد معمول اسمارت فونهای ارزان قیمت است. علاوه بر این، اسمارت‌فونهای جدید آلکاتل به دو دوربین پشتی 13 و 5 مگاپیکسلی برای تصاویر پرتره عالی مجهز شده اند با هوش مصنوعی می‌تواند منظره‌های گوناگون را جهت انتخاب حالت عکاسی تشخیص دهد. این هوش مصنوعی همچنین به شکل استانداردی قابلیت تشخیص چهره را هم با خود دارد. دوربین جلو هم برای ثبت سلفی 8 مگاپیکسلی است.

هر دو اسمارت فون آلکاتل تری و آلکاتل تری ال از نمایشگری 5.9 اینچی با رزولوشن 1560 در 720 بهره می‌برند. این میزان اگرچه برای کارهای روزمره کافی است، اما نمی‌تواند خوره‌های تراکم بالای پیکسل را به خود جلب کند. عملکرد این دستگاه هم در تست‌ها تا به اینجا خوب و روان بوده است. شما در آلکاتل 3 شاهد استفاده از پردازنده هشت هسته ای اسنپ دراگون 439 به همراه 3 یا 4 گیگبایت رم خواهید بود. در حالی که مدل 3L تنها با دو گیگابایت رم و پردازنده چهار هسته‌ای 429 اسنپ‌دراگون عرضه می‌شود. باتری هر دو اسمارت فون هم 3500 میلی‌آمپر ساعتی است که برای یک اسمارت‌فون 720پی کافی به نظر می‌رسد.

جذابیت هر کالا در حقیقت سنجش میزان ارزش پولی است که برای آن هزینه شده است. قرار است این دو اسمارت فون آلکاتل از فصل دوم سال جاری با قیمتهای 180 و 158 دلار راهی بازار شوند.

اگر شما دنبال اسمارت فونی حتی ضعیف‌تر از این می‌گردید، آلکاتل مدل وان اس را به شما پیشنهاد می‌کند که نمایشگری با نسبت تصویر 18:9 و رزولوشن 1440 در 720 پیکسلی دارد. دوربین جلو آن به جای 5 مگاپیکسل، با نمونه 2 مگاپیکسلی جایگزین شده و پردازنده Spreadtrum هشت هسته‌ای جای خانواده کوالکام را گرفته است. این ارزان‌قیمت 124 دلاری هم قرار است از قصل دوم سال جاری راهی بازار شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان