مقایسه مشخصات فنی: گلکسی S۱۰E سامسونگ در برابر آیفون XR اپل

به شکل طبیعی اگر قرار باشد دوئلی میان خانواده آیفون و سامسونگ برگذار شده و اعضای هم‌وزن به هماوردی با هم بپردازند، بدون شک S۱۰E و XR رقیب یکدیگر خواهند بود

مقایسه مشخصات فنی: گلکسی S10E سامسونگ در برابر آیفون XR اپل

اپل همزمان با عرضه آخرین پرچمدار خود، نسخه به صرفه‌تری از آن را هم با نام iPone XR روانه بازار کرد که برای کسانی که دنبال آخرین مدل آیفون با قیمت مناسب‌تری بودند، گزینه‌ خوبی بود. سامسونگ هم در مراسم سانفرانسیسکو خود همزمان با رونمایی از خانواده غول‌های S10، در پاسخ به XR اپل گلکسی S10E را رونمایی کرد که تقریبا تمامی قابلیت‌های S10 استاندارد را 150 دلار ارزان‌تر در اختیار مشتری می‌گذارد. 

به شکل طبیعی اگر قرار باشد دوئلی میان خانواده آیفون و سامسونگ برگذار شده و اعضای هم‌وزن به هماوردی با هم بپردازند، بدون شک S10E و XR رقیب یکدیگر خواهند بود. هر دو اسمارت‌فون با قیمت 750 دلاری عرضه می‌شوند و سعی دارند تا ارزشهای یک پرچمدار را در جبین خود به نمایش بگذارند. که البته در این میان تفاوتهای زیادی هم از نظر قدرت پردازنده، اندازه نمایشگر، تعداد دوربین‌ها و جک هدفون با برادر قدرتمند خود دارند.

در این جدول به مقایسه دقیق و با جزئیات مشخصه‌های فنی این دو رقیب می‌پردازیم تا جدای از جنگ طرفداران آیفون و اندروید، ببینیم کدام یک بیشتر ارزش هزینه 750 دلاری را دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان