ناظم الشریعه: بازیکنان جوان از ملی پوشان با تجربه درس می گیرند

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: اردوهای تدارکاتی برای هماهنگی و اجرای برنامه های کادر برگزار می شود تا بازیکنان از شرایط اردویی به دور نباشند.

ناظم الشریعه: بازیکنان جوان از ملی پوشان با تجربه درس می گیرند

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال، گفت: آخرین اردوی تیم ملی فوتسال در سال 97 از روز جمعه 10 اسفندماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود تا بازیکنان آخرین تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار کنند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در ادامه، افزود: آخرین اردوی ما نسبت به اردوهای گذشته کمی متفاوت‌تر است و به این دلیل که کادر فنی سعی کرده فقط از بازیکنان جوان لیگ و جویای نام به این اردو دعوت کند و در این اردو هیچ یک از بازیکنان لژیونر و هم‌چنین بازیکنان ملی‌پوش در تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون که خود را برای دو بازی حساس مرحله نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال آماده می‌کنند حضور ندارند.

او گفت: اکثر بازیکنان این اردو جوان و افراد جدیدی هستند که برای اولین‌بار به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند. جوان‌گرایی از دیگر اهداف کادر فنی تیم ملی فوتسال بوده که بازیکنان جوان در کنار بازیکنان با تجربه قرار بگیرند و بتوانند از داشته‌های آن‌ها استفاده کنند و درس بگیرند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان، گفت: طبق هماهنگی و صحبت‌هایی که با کمیته فنی و کمیته فوتسال شده در صورتی که تیم ملی در اواخر فروردین 98 طبق برنامه فیفا دی بازی دوستانه‌ای داشته باشد قرار است اولین اردوی خود را در سال 98 بعد از تعطیلات نوروز مجدداً شروع کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان