مورینیو: انتقال هازارد به رئال مادرید؟ چرا که نه!

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق منچستریونایتد، معتقد است ادن هازارد دارای توانایی بازی کردن در رئال مادرید است.

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو همچنین به تمجید از عملکرد منچسترسیتی پرداخته و آنها را تیمی دانست که قادر به مدیریت جزئیات کوچک در مستطیل سبز هستند.

 

 

مورینیو گفت: "جاه طلبی های ادن هازارد، این سوال که آیا او در کل دوران ورزشی خود در چلسی بازی کند یا اینکه به تیم بزرگی مانند رئال مادرید انتقال یابد؟ من نمی توانم پاسخ شما را بدهم زیرا مدت هاست با هازارد صحبت نکرده ام. بیایید در مورد استعداد هازارد صحبت کنیم. آیا او استعداد و توانایی لازم برای بازی در رئال مادرید را در خود دارد؟ آیا هازارد دارای شخصیت پوشیدن پیراهن سنگین و بازی در مقابل جمعیتی مانند حاضران در استادیوم برنابئو را است ؟ بله هازارد دارای این شخصیت است."

 

مورینیو در مورد عملکرد منچسترسیتی در فصل جاری نیز گفت: "منچسترسیتی از همه چیز شناخت دارد. سیتی از همه فاکتورها در زمین برای کسب پیروزی استفاده می کند و آنها ترکیبی از بازیکنان باتجربه و باهوش دارند و با دوندگی فراوان و بازیکنان بزرگ، روش کنترل جریان بازی را می دانند.

 

سیتی هم به خوبی فوتبال بازی می کند و هم دارای توانایی مدیریت جزیئات کوچک مانند گرفتن کارت زرد در زمان مناسب و احاطه کردن داور در میدان است."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر