دانشجویان خارجی به راهیان نور می‌روند

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی گفت:برای اردوهای راهیان نور خارجی با مشکل پذیرش مواجه نیستیم و هر چقدر که ثبت نام داشته باشیم اعزام اردوهای راهیان نور نیز انجام می‌شود.

دانشجویان خارجی به راهیان نور می‌روند

به گزارش ایسنا، «امیر وجدانی» در مورد اردوهای راهیان نور دانشجویی و برنامه‌های آن توضیح داد: بسیج دانشجویی هر ساله برنامه‌های متنوعی را در محل یادمان شهدا و اسکان زائران راهیان نور برگزار می‌کند و امسال نیز برنامه متنوعی را در این اردوها در نظر دارد. در منطقه هور و شط علی برنامه یک شب زندگی جبهه‌ای برگزار می‌شود، در یادمان شهید حسن باقری و یادمان عملیات والفجر یک برنامه ویژه دانشجویی برگزار می‌شود.

وی افزود: در بیمارستان امام علی نیز که به محل اسکان راهیان نور تبدیل شده است نیز برنامه‌های ویژه خواهران برگزار می‌شود. اولین اردوی ویژه دانشجویان خارجی تا چند روز آینده برگزار می‌شود این اردو از دانشگاه تهران به مناطق جنوب کشور اعزام می‌شود. برای اردوهای راهیان نور خارجی با مشکل پذیرش مواجه نیستیم و هر چقدر که ثبت نام داشته باشیم اعزام اردوهای راهیان نور نیز انجام می‌شود.

وجدانی در مورد آمار زائران راهیان نور بسیج دانشجویی در سال 97 خاطرنشان کرد: سال گذشته بسیج دانشجویی قریب به 58 هزار نفر را در اردوهای راهیان نور جنوب کشور میزبانی کرد و پیش بینی می‌شود امسال این آمار با رشد چشم‌گیری مواجه باشد، این آمار دانشجویان خارجی را نیز در بر می‌گیرد.

وی افزود: یادمان شهدای هویزه تا چند روز آینده به بسیج دانشجویی تحویل داده می‌شود و اداره این مکان به بسیج دانشجویی سپرده می‌شود و توسط گروه‌ها دانشجویی اداره می‌شود. حضور گروه‌های دانشجویی در محل اسکان و یادمان‌ها برای خدمات به زائران نیز در اردوهای راهیان نور به عنوان خادمین راهیان نور از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی است، در حقیقت تمام خدمات مربوط به زائران راهیان نور دانشجویی توسط دانشجویان ارائه می‌شود.

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: اردوهای راهیان نور از 15 بهمن تا 25 اسفند برگزار می‌شود، بعد از این تاریخ نیز گروههای دیگر به ارائه خدمات می‌پردازند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان