میترا حجار و حمید گودرزی در سریال نوروزی +عکس

میترا حجار بازیگر سریال «بر سر دوراهی»درباره نقش خود در این سریال که این روز‌ها به کارگردانی بهرنگ توفیقی در حال ساخت است، توضیح داد: در این سریال نقش پریناز را بازی می‌کنم که پس از یک حادثه وارد قصه می‌شود و اتفاقات بسیاری را رقم می‌زند.

وی افزود: پریناز دختری است که شخصیتی چند لایه دارد و مخاطبان ممکن است ابتدا درباره او اشتباه فکر کنند، اما به مرور به واقعیت پی خواهند برد.

حجار با اشاره به اینکه سال گذشته حضورش در سریال نوروزی «دیوار به دیوار» تجربه ناخوشایندی را برایش رقم زده، ابراز امیدواری کرد تجربه امسالش موفق از آب دربیاید و درباره تفاوت‌های نقش جدید خود با دیگر تجربیاتش گفت: گرچه این نقش به تجربه دیگری که در سریال «رقص روی شیشه» به کارگردانی مهدی گلستانه داشتم شباهت‌هایی از نظر گذشته شخصیت‌ها دارد، اما کوشیده‌ام در نوع بازی خود تفاوت‌هایی را به نمایش بگذارم تا برای مخاطب تازه باشد.

وی تاکید کرد: متاسفانه در جامعه ما اغلب افراد یک جور حرف می‌زنند و طور دیگری عمل می‌کنند که این ویژگی به شخصیتی که بازی می‌کنم نزدیک است.

میترا حجار و حمید گودرزی در سریال نوروزی +عکس

 

بازیگر «یادم تو را فراموش» در پایان با اشاره به اینکه در این سریال در مقابل حمید گودرزی بازی می‌کند، یادآور شد: افسانه چهره‌آزاد و مجید مشیری دیگر همبازی‌های من در سریال هستند و لوکیشنی که این روز‌ها مشغول کار در آن هستیم نیز در رباط کریم واقع شده است.

سریال «بر سر دوراهی» به تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی برای پخش در ایام نوروز 98 از شبکه دو ساخته می‌شود و بازیگرانی، چون میترا حجار، حمید گودرزی و افسانه چهره‌آزاد از جمله بازیگران این سریال هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان