نجفی‌خوشرودی: تفسیر‌های عجیب از استعفای ظریف نکنیم

خبرگزاری مهر: علی نجفی خوشرودی امروز در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره استعفای وزیر امور خارجه کشورمان، گفت: عصر روز گذشته با ظریف دیدار و گفتگوی مفصلی داشتم که بیان کرد متاسفانه برخی ناهماهنگی‌ها تاثیر منفی در پیگیری امور می‌گذارد و از این ناهماهنگی‌ها ناراحت بود.

وی ادامه داد: با توجه به حمایت‌های رهبری از فعالیت‌های وی، شخصا امیدوار و علاقه‌مند هستم که استعفای ظریف مورد پذیرش قرار نگیرد و وی همچنان بتواند در این مسئولیت فعالیت کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با توجه به بازتاب گسترده استعفای وی یک مقدار شرایط سخت شده است و با توجه به مسائل و مشکلات داخلی و شرایط بین المللی و فشار‌های آمریکا و تحریم‌ها تاکید می‌کنم که بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت و همبستگی در داخل داریم.

وی با بیان اینکه با فرض پذیرش استعفای ظریف این به معنای پایان تعامل در سیاست خارجی ایران نیست و نباید باشد، تصریح کرد: ایران همیشه برای همکاری با کشور‌های مختلف در چارچوب احترام متقابل، منافع و امنیت ملی خودش تاکید کرده است و امیدوار هستیم مسیر تعاملی ایران با کشور‌های مختلف با قدرت و استحکام دنبال شود.

نجفی خوشرودی با بیان این که فعلا رییس دفتر رئیس جمهور این موضوع را تکذیب کرده است، گفت: تفسیر‌های عجیب و غریب از این استعفا نکنیم، ممکن است گمانه زنی‌های زیادی در محافل سیاسی باشد، اما ما یک سیاست خارجی داریم و آن تحت نظر رهبری است و از سوی دستگاه دیپلماسی دنبال می‌شود و ساختار‌های مختلف تصمیم سازی در کشور به اجرا و پیشبرد سیاست خارجی کمک می‌کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر