ماهان شبکه ایرانیان

اوج هیجانِ جزیره؛ ضربان قلب من تند می‌زنه!

امشب ضربان قلب هواداران علاقمند به لیگ برتر جزیره به اوج خواهد رسید.

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای سرنوشت ساز لیگ برتر امشب و به طور همزمان پیگیری خواهد شد که بی شک مهم ترین آن دربی لندن بین چلسی و تاتنهام است. اما مدعیانی چون سیتی و لیورپول نیز امشب کار آسانی نخواهند داشت و منچستریونایتد و آرسنال تلاش می کنند امتیازات لازم برای کسب سهمیه را جمع آوری کنند.

 

در ادامه، حساس ترین بازی های امشب را مرور خواهیم کرد؛

 

چلسی- تاتنهام

 

نبرد تیم های سوم و ششم جدول، جذاب ترین دیدار این هفته لیگ برتر خواهد بود. گرچه شانس قهرمانی تاتنهام با شکست غیرمنتظره برابر برنلی کاهش یافت، اما آنها هنوز امیدوار به ادامه فصل و البته حفظ رتبه درخشان سوم هستند.

 

 

اما در آن سو شرایط برای مائوریتسیو ساری و تیمش هرگز مساعد نیست و چلسی بعد از شکست جنجالی در فینال جام اتحادیه برابر سیتی و حواشی مربوط به کپا، در بحران به سر می برد. اخبار زیادی در مورد احتمال اخراج سرمربی ایتالیایی آبی های لندن در صورت شکست در بازی امشب منتشر شده و ممکن است این آخرین شانس ساری برای اثبات شایستگی هایش باشد.

 

دله آلی و ویسنت یانسن دو غایب مهم اسپرز در بازی امشب هستند اما همه بازیکنان چلسی می توانند این تیم را برابر رقیب همشهری همراهی کنند.

 

تاتنهام فقط یک بار در بیست و چهار سفر آخر خود به استمفوردبریج پیروز شده اما جدال با این چلسی بحران زده، می تواند بهترین شانس آنها برای بهبود این رکورد ضعیف باشد.

 

 

لیورپول- واتفورد

 

برتری هفت امتیازی لیورپول برابر منچسترسیتی حالا به یک امتیاز تقلیل یافته و مرسی سایدی ها در ادامه فصل شرایط دشواری برای کسب عنوان قهرمانی دارند. فرم آماده شاگردان پپ گواردیولا و البته نتایج پر فراز و نشیب لیورپول در هفته های اخیر، دوباره کابوس از دست رفتن قهرمانی لیگ برتر را برای هواداران این تیم زنده کرده است.

 

 

غیبت جو گومز و دژان لوورن در دیدار مقابل واتفورد قطعی است اما روبرتو فرمینو احتمالا شانس بازی کردن خواهد داشت. نبی کیتا نیز به میادین بازگشته و یورگن کلوپ می تواند بعد از مدت ها از الکس چمبرلین نیز استفاده کند

 

مرسی سایدی ها در بیست و چهار بازی اخیر خود در استادیوم آنفیلد هرگز مغلوب نشده اند و در سه بازی آخر خود برابر واتفورد، موفق به کسب پیروزی و زدن حداقل سه گل به این تیم نیز گشته اند. برای باقی ماندن در کورس، لیورپول چاره ای جز کسب پیروزی برابر واتفورد ندارد.

 

 

منچسترسیتی- وستهام

 

بازگشت دوباره مانوئل پلگرینی به استادیوم اتحاد، تقابل حساس وی با شاگردان سابقش را رقم خواهد زد. سیتیزن ها با نتایج درخشان هفته های اخیر خود اختلاف هفت امتیازی با لیورپول را تبدیل به یک امتیاز کرده اند و امیدوار به لغزش مرسی سایدی ها برای بازگشت به صدر جدول هستند. مانوئل پلگرینی با متوقف کردن لیورپول، هدیه خوبی به تیم سابق خود داده و اختلاف را در صدر جدول کمتر کرد.

 

 

آیمریک لاپورته، جان استونز، فرناندینیو و گابریل ژسوس، خیل مصدومان احتمالی سیتی برای تقابل با وستهام خواهند بود و وینستون رید و کارلوس سانچس نیز در اردوی رقیب قادر به بازی کردن نیستند.

 

نمایش های سیتی در استادیوم اتحاد معمولا طوفانی است و آنها در پانزده بازی اخیر خود حداقل موفق به زدن دو گل شده اند که چهارده پیروزی نیز سهم آنها بوده است. سیتی هر هفت بازی آخر خانگی خود برابر وستهام را پیروز شده و به دنبال تداوم این روند در بازی امشب است.

 

 

کریستال پالاس- منچستریونایتد

 

منچستریونایتد رده پنجمی همچنان در تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان است و در مسیر رسیدن به این هدف، چاره ای جز غلبه بر پالاس در خانه اش نخواهد داشت.

 

 

بزرگ ترین مشکل یونایتد در مقطع فعلی، تعدد بی سابقه تعداد بازیکنان آسیب دیده در این مقطع دشوار فصل است. خوان ماتا، جسی لینگارد، آنتونی مارسیال، آندره هررا، نمانیا ماتیچ و آنتونی والنسیا، خیل مصدومان شیاطین سرخ برای دیدار با پالاس هستند و حضو مارکوس راشفورد نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

با ورود اوله گونار سولسشر، یونایتد عملکرد فوق العاده خارج از خانه داشت و در پنج بازی اخیر علاوه بر کسب پیروزی، موفق به ثبت چهار کلین شیت نیز شده است. برای حفظ شانس کسب سهمیه، یونایتدها چاره ای جز ادامه این روند در بازی امشب ندارند.

 

 

آرسنال- بورنموث

 

شاگردان اونای امری حالا با قرار گرفتن در رتبه چهارم جدول، شانس بالایی برای بازگشت به لیگ قهرمانان دارند و امیدواند با پیروزی خانگی برابر بورنموث، قادر به حفظ رتبه خود در جدول باشند.

 

 

هکتور بیرین، دنی ولبک و راب هولدینگ مهم ترین غایبن آرسنال برای بازی امشب هستند اما مایتلند نایلز شرایط بازی کردن را پیدا کرده است. توپچی ها در هر هفت بازی اخیر خانگی خود به پیروزی رسیده اند و بورنموث در هر هشت سفر آخر خود عایده ای جز شکست نداشته است.

 

سه تقابل آخر دو تیم نیز با برتری آرسنال به پایان رسیده و این تیم شانس مناسبی برای کسب سه امتیاز این دیدار خانگی دارد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان