آمار بد تراشتگن مقابل رئال؛ عامل نگرانی بارسا

&#۱۶۰;با اینکه در ابتدای فصل گمان می‌رفت بارسلونا در جام حذفی به دروازه‌بان دومش جسپر سیلسن میدان خواهد داد، ولی حالا مارک آندره تراشتگن، امید اصلی کاتالان‌ها برای صعود به فینال کوپا دل ری است.

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی در این باره شک دارد که مارک آندره تراشتگن، سنگربان آلمانی بارسلونا در حال حاضر یکی از بهترین دروازه‌بانهای دنیا است. تراشتگن به خصوص از زمان به دست گرفتن سکان هدایت بارسا توسط ارنستو والورده به یکی از ستونهای اصلی این تیم تبدیل شده و نقش مهمی در موفقیت‌های بارسا در لالیگا داشته است.

 

اما نکته جالب اینجا است که بسیاری از هواداران بارسلونا مایلند در ال‌کلاسیکوی امروز، جسپر سیلسن هلندی، دروازه‌بان دوم تیم‌شان را درون دروازه ببینند. علت این است که تراشتگن در هشت بازی اخیر بارسا در مقابل رئال، تنها در یک بازی موفق به کلین‌شیت شده و هواداران بارسا این آمار را برای دروازه‌بانی در کلاس او قابل قبول نمی‌دانند.

 

 

با توجه به اینکه رئال در بازی رفت دو تیم در بارسلونا موفق به گلزنی شده، بارسا باید امروز در مادرید حتما به رئال گل بزند. بارسا برای گل زدن مسلما جلو خواهد کشید و این جلوکشیدن فضاهای زیادی در منطقه دفاعی باز خواهد کرد که فرصت را برای ضدحمله‌های رئال مهیا خواهد کرد.

 

اما فوتبال بارها ثابت کرده که به آمار و ارقام نباید بیش از حد بها داد. با اینحال می‌توان تا حدودی به هواداران نگران بارسا حق داد چرا که تراشتگن در 8 ال‌کلاسیکویی که تا کنون در آنها حضور داشته 12 گل از بازیکنان رئال دریافت کرده و این در شبی که کاتالان‌ها در آن به هیچ وجه نباید گل بخورند برای بارسا واقعا نگران‌کننده است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان