مقایسه گلکسی اس ۱۰ در برابر نوکیا ۹ پیورویو و ال‌جی جی۸: شاخ و شانه دوربین‌ها

در اینجا نگاهی دقیق‌تر به پرچمداران رقبا انداخته‌ایم و آنها را نعل به نعل با یکدیگر مقایسه کرده‌ایم. اگر در دوره‌ای که همه موبایلها ۶ اینچی یا بزرگتر هستند، به دنبال نسخه قدرتمند اما کوچکتری باشید، کارتان با مشکل زیادی روبرو خواهد شد

مقایسه گلکسی اس 10 در برابر نوکیا 9 پیورویو و ال‌جی جی8: شاخ و شانه دوربین‌ها

در نمایشگاه جهانی بارسلونا همه شرکت‌کنندگان و خبرنگاران به سختی مشغول تماشا و کار با جدیدترین محصولاتی هستند که به زودی راهی بازار خواهند شد. این کار علاوه بر لذتی که در اولین‌ها بودن به تولید کنندگان خبر می‌دهد، این امکان را فراهم می‌آورد که مقایسه‌ای هرچند اجمالی میان پرچمداران انجام شود و اینگونه کاربران راهنمای بهتری برای خرید یا پیش‌خرید هر یک از این غولها خواهند داشت.

در اینجا نگاهی دقیق‌تر به پرچمداران رقبا انداخته‌ایم و آنها را نعل به نعل با یکدیگر مقایسه کرده‌ایم. اگر در دوره‌ای که همه موبایلها 6 اینچی یا بزرگتر هستند، به دنبال نسخه قدرتمند اما کوچکتری باشید، کارتان با مشکل زیادی روبرو خواهد شد. در جدول زیر می‌توانید مشخصات کلیدی S10 را در برابر Nokia 9 و LG G8 مشاهده کنید. شاید جالبترین نکته این باشد که سه موبایل حاضر در مقایسه تنها در بخش پشتی و به عنوان دروبین اصلی، روی هم رفته 11 دوربین عکاسی دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر