ماهان شبکه ایرانیان

در سودای فتح سومین بازی بزرگ؛

قطبی نمی خواهد رکوردش را از دست بدهد

سرمربی تیم فولاد تا کنون دو مدعی قهرمانی لیگ را شکست داده و حالا در آستانه سومین دیدار با تیم های بالای جدولی قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فردا آغاز می شود. در این هفته بازی های مهمی برگزار می شود که یکی از حساس ترین آنها، اولین دیدار هفته است. از ساعت 15 فردا در شهر اهواز تیم فولاد خوزستان میزبان استقلال تهران خواهد بود.

بازی فردا یکی از مهم ترین فرصت های تیم فولاد برای نزدیک شدن به کورس مدعیان قهرمانی است و از این جهت اهمیت بسیار بالایی برای شاگردان افشین قطبی دارد. استقلال این روزها شرایط ایده آلی دارد و حریفی بسیار دشوار برای فولاد محسوب می شود. همچنین فولاد هم بازی آخر خود برابر نساجی را واگذار کرده و باید بر یک فشار روانی غلبه کند تا موفق به کسب نتیجه مناسب در بازی فردا شود.

اما آمار سرمربی فولاد در بازی های بزرگ، سرخپوشان اهوازی را به پیروزی در این دیدار حیاتی امیدوار کرده است. افشین قطبی از زمان حضور مجدد خود در لیگ ایران، با فولاد 5 بازی رسمی انجام داده که حاصل آن 3 برد، 1 تساوی و 1 شکست بوده است. نکته جالب توجه این است که 2تا از 3 برد فولاد با قطبی مقابل تیم های مدعی و بالانشین رقم خورده است. اولین گام امپراتور با تیم جدیدش در تبریز برداشته شد و پیروزی 2 بر یک فولاد مقابل تراکتورسازی، قطبی را پس از 10 سال دوباره در صدر اخبار فوتبال ایران قرار داد.

 او همچنین دیگر بازی حساس مقابل تیم خاطره ساز و پیشین خود را نیز با پیروزی 2 بر یک پشت سر گذاشت و موفق شد در شهر اهواز بر پرسپولیس غلبه کند.


حالا سومین بازی مهم تیم فولاد در زمان هدایت قطبی فرا رسیده و قرمزهای اهواز باید به مصاف استقلال بروند. افشین قطبی علاوه بر نیازی که -با توجه به موقعیت جدول- به پیروزی در این بازی دارد، می خواهد استقلال را شکست دهد تا آمار صد درصد برد خود در دیدارهای بزرگ را با فولاد حفظ کند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان