دوست نداشتم هیچ وقت مقابل دایی قرار بگیریم

تارتار: هرکس شلوغ کاری کند، از داوری سود می برد

سرمربی پارس جنوبی جم اعلام کرد تیمش در بازی فردا با سایپای تهران محکوم به کسب ۳ امتیاز است.

به گزارش "ورزش سه" ، مهدی تارتار در نشست خبری قبل از دیدار با سایپا حضور یافت و صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


بازی سختی خواهیم داشت
بازی با سایپا و همه تیم هایی که آقای دایی سرمربی شان است، کار دشواری خواهد بود. سایپا تیمی باشخصیت است که برای بازیهای آسیایی بسته شد و در این مسابقات هم حضور یافت. بازی راحتی نداریم، بارندگی ای که از امروز در جم آغاز شد هم کارمان را سخت تر می کند.


سایپا تیم خوش فیزیکی است
آقای دایی تیمی خوش فیزیک را بسته و این موضوع کار ما را سخت تر می کند. با این حال با توجه به شکست هفته قبل مقابل استقلال محکوم به بردن سایپا هستیم. چون اگر می خواهیم این جای جدول بمانیم، باید تمام امتیازات خانگی را بگیریم.در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن سخت شده و هیچ بازی ای قابل پیش بینی نیست، اما می خواهیم با یک بازی هدفمند و با توجه به شرایط آب و هوایی فیزیکی 3 امتیاز را بگیریم و خودمان را تثبیت کنیم.


دوست نداشتم هیچ وقت مقابل دایی قرار بگیریم
آقای دایی استاد من است. من در پارس جنوبی تیم آقای دایی را نبردم اما در سال های قبل این اتفاق افتاده و با داماش و راه آهن تجربه شکست دادن تیم های ایشان را داریم. به هر حال علی آقا بزرگ و استاد من است و خیلی چیزها از او یاد گرفتم. با توجه به رفاقت دیرینه ای که داریم، دوست نداشتم هیچ وقت روبه روی ایشان قرار بگیرم اما فوتبال حرفه ای است و با تمام وجود باید برای موفقیت تیم مان که پارس جنوبی است، تلاش کنیم.


ستاری تنها غایب دیدار با سایپا
برای بازی با سایپا  خوشبختانه بازیکن محروم نداریم اما محمد ستاری کماکان مصدوم است. برخی بازیکنان هم مصدومیت جزئی دارند که امیدوارم به مسابقه فردا برسند.


نقطه قوت سایپا روی ضربات ایستگاهی است
نقطه قوت تیم سایپا خوش فیزیک بودن آنها است که روی ضربات ایستگاهی به کمک شان می آید. بسیاری از گل های سایپا در این فصل روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسیده و ما روی این موضوع در طول هفته کار کردیم. نقاط ضعفی هم دارند که امیدوارم بتوانیم از آنها استفاده کنیم.


هر تیمی شلوغ کاری می کند، از داوری سود می برد
همانطور که مدیریت باشگاه اعلام کرد، ما اهل بیانیه دادن و شلوغ کاری نیستیم اما متاسفانه در کشور ما هر کسی شلوغ کاری می کند، از ناحیه داوری منفعت می برد. از مسئولان کمیته داوران و به خصوص آقای اصفهانیان می خواهم با این ماجرا برخورد کند که برخی افراد به همین بهانه نتوانند به راحتی بیانیه صادر کنند.


نباید از فرهنگ مردم جم سوءاستفاده کنند
به جرات می گویم هیچ تیمی به اندازه ما در دو سال گذشته از داوری صدمه ندیده است. ما برای داوران احترام زیادی قائلیم و می دانیم که اشتباهات شان عمدی نیست اما نباید از فرهنگ بالای هواداران ما سوءاستفاده شود. دوست نداریم داور را تحت فشار بگذاریم اما انها نیز نباید از فرهنگ بالای مردم جم سوءاستفاده کنند و در حق ما اجحاف شود. البته اقای پیام حیدری داور باتجربه ای است و می تواند از بازی فردا سربلند بیرون بیاید.


هواداران مثل بازی با نساجی به ورزشگاه بیایند
از هواداران خوب مان می خواهیم مثل دیدار با نساجی که در همین شرایط آب و هوایی برگزار شد، به ورزشگاه بیایند و حامی باشند تا بتوانیم با یک بازی خوب جواب اعتماد شان را بدهیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر