جو قائمشهر فوق العاده است

فرجی: رویا نیست، می‌خواهیم تک رقمی باشیم

مدافع تیم نساجی مازندران می‌گوید که بدون توجه به دیگر تیم‌ها به دنبال حضور در رتبه‌های بالای جدول و خوشحال کردن هواداران هستند.

به گزارش "ورزش ‌سه"، نساجی مازندران با شکست فولاد خوزستان به اولین برد خود همراه با مجید جلالی در نیم فصل دوم رسید تا به روند مثبتش ادامه دهد. یکی از بازیکنان ثابت آقا معلم در ترکیب نساج‌ها فرشاد فرجی به شمار می‌رود و در این مدت نمایش مناسبی هم از خود نشان داده است. به همین دلیل صحبتی را با وی انجام دادیم. فرجی در خصوص بازی با فولاد گفت: بازی بسیار سختی داشتیم. فولاد با افشین قطبی در چند هفته اخیر اوج گرفته بود و از چهار بازی 10 امتیاز داشت. اما ما در نیم فصل دوم بردی نداشتیم و می‌خواستیم هر طور شده مقابل هواداران به برتری رسیده و دل آن‌ها را شاد کنیم. خدا را شکر گل اول را در همان نیمه اول به ثمر رساندیم و در ادامه با آرامش خاطر بیشتری دستورات تاکتیکی کادر فنی را اجرا کردیم. می‌دانستیم فولاد بعد از گل به جلو می‌آید و پشت دفاع آن‌ها باز می‌شود و ما هم با فشار ضربه دوم را به حریف وارد کردیم.


وی در ادامه گفت: فضای استادیوم وطنی در این فصل واقعا فوق العاده است. در نیم فصل دوم یک خورده هواداران را اذیت کرده بودیم و به همین دلیل می‌خواستیم با شکست فولاد دل آن‌ها را شاد کنیم. خدا را شکر همین هم شد. وقتی بعد بازی با چند تماشاگر صحبت می‌کردم، متوجه شدم که آن‌ها به غیر از نتیجه از نحوه بازی تیم راضی هستند و این جای خوشحالی برای ما دارد.


فرجی در خصوص بازی با نفت مسجدسلیمان گفت: خدا را شکر به خاطر بردی که هفته گذشته به دست آوردیم روحیه مناسبی داریم و برای برد به مصاف نفت می‌رویم. از سختی جدال با آن‌ها با خبریم اما می‌خواهیم به روند مثبتمان ادامه داده و  رتبه نساجی را در جدول ارتقا دهیم.


مدافع راست نساجی در رابطه با اهداف تیمشان نیز گفت: نساجی تازه امسال به لیگ برتر صعود کرده است. اما ما به عشق هواداران همه کار می‌کنیم و تلاشمان این است تا مسابقات را با حضور در نیمه بالای جدول به اتمام برسانیم. کار بسیار سختی است اما ما هم نساجی هستیم و می‌خواهیم ارتقا داشته باشیم. مطمئن باشید با کادر فنی جدید و حمایت هواداران این رویا تحقق پیدا می‌کند.


این بازیکن در انتها شرایط مالی باشگاه را مناسب دانست و گفت: خدا را شکر شرایط مالی مطلوب است. هم آقای حدادیان و هم آقای صنیعی‌فر زحمت می‌کشند تا امکانات مناسبی برای تیم فراهم کنند. شرایط اقتصادی اوضاع خوبی ندارد و این عزیزان کار بزرگی را در این شرایط انجام داده‌اند.تا الآن 50 درصد قراردادها پرداخت شده که فکر نمی‌کنم در تیم‌های متمول هم چنین پرداختی‌های داشته باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر