ماهان شبکه ایرانیان

سرلشکر سلیمانی: ارزش پاسداشت شهدا به این کنگره‌هاست

خبرگزاری تسنیم: سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی صبح امروز در اجلاسیه نهایی کنگره 6 هزار و 500 شهید استان کرمان که در محل مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار داشت: خداوند را سپاسگذارم که در این کنگره ارزشمندی که به یاد 6500 شهیدی که در بستر لشکر 41 ثارالله جنگیدند و جاودانه شدند برگزار شده حضور دارم.

وی با قدردانی از دست‌اندرکاران این کنگره عمیق به نیابت از همه مردم کرمان گفت: دست مقام معظم رهبری را به واسطه بیانات ارزشمندشان در طلیعه این کنگره می‌بوسم و برای ایشان طول عمر خواستارم.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در راستای برگزاری این کنگره اقدامات ارزشمندی انجام شده است بیان کرد: برنامه‌های ارزنده‌ای در این کنگره اجرا شد که قابل درس بود و ارزش پاسداشت شهدا به این کنگره‌هاست.

کنگره 6 هزار و 500 شهید استان کرمان صبح امروز و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمجواد فدایی استاندار کرمان، نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی استان، میهمانانی از کشور‌های عراق، لبنان و سوریه، میهمانانی از سراسر کشور، خانواده شهدای استان و مردم و مسئولان برگزار شد.

این مراسم با پخش فیلم سخنرانی رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از دست‌اندرکاران کنگره بزرگداشت شهدای استان کرمان همراه بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان