در کوی نیکنامان از خانواده دو شهید تجلیل شد

خانواده‌های شهید غلامحسین زارعی و سید ابوالفضل میرعلی اکبری در فرهنگسرای گلستان تجلیل شدند.

در کوی نیکنامان از خانواده دو شهید تجلیل شد

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان، همسر شهید غلامحسین زارعی در بخشی از برنامه «درکوی نیکنامان» بیان کرد: همسرم در عملیات فتح‌المبین به شهادت رسید. ایشان به صورت داوطلبانه به جبهه رفته بودند و در نهایت در خوزستان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. از او سه فرزند به یادگار مانده است.

وی ادامه داد: فرزند بزرگ ما، در زمانی که پدرش به شهادت رسید، تنها 7 سال داشت. زندگی کردن در کنار غلامحسین باعث شد تا خصوصیات اخلاقی مثبت زیادی را یاد بگیرم. خاطرم هست که وقتی موضوع جبهه رفتن را با من مطرح کرد، در ابتدا مخالفت کردم اما ایشان به من گفت که اکنون لازم است به جبهه برویم تا دشمن به سمت خاک کشورمان پیش‌روی نکند.

در ادامه این برنامه، مادر شهید سید ابوالفضل میرعلی اکبری توضیح داد: سید ابوالفضل، 19 ساله بود که برای خدمت سربازی به جبهه رفت. او در کردستان به شهادت رسید. خاطرم هست روزی که او به شهادت رسید، بسیار دل‌نگران بودم. انگار شهادت ایشان به من الهام شده بود. چند روز بعد، یکی از دوستانش از جبهه به منزل‌مان آمد و خبر شهادتش را به ما داد.

وی گفت: یک بار که پسرم به مرخصی آمده بود، ماجرای خوابی را تعریف کرد که در نهایت به حقیقت پیوست. یک روز به من گفت که شب گذشته خواب دیدم، پنج ستاره در آسمان است و من نیز به عنوان ششمین ستاره به جمع آنان ملحق شدم. از او پرسیدم که آن پنج ستاره چه کسانی بودند؟ در جواب، اسم پنج نفر از دوستان و بستگان را آورد که همگی به شهادت رسیده بودند. او کاملاً مطمئن بود که شهید می‌شود و به من گفت که شهادت قسمتم شده است. تنها 17 روز بعد از این ماجرا بود که ایشان به شهادت رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان