ماهان شبکه ایرانیان

پدرو: ماجرای کپا رختکن چلسی را دوشقه نکرده

پدرو رودریگز، ستاره اسپانیایی چلسی بعد از پیروزی ۲-۰ این تیم مقابل تاتنهام در دربی لندن گفت ماجرای تعویض کپا و درگیری‌اش با ساری، رختکن چلسی را دو شقه نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، پدرو رودریگز، ستاره اسپانیایی چلسی که در جریان پیروزی 2-0 آبی‌های بر تاتنهام، در دربی دیشب لندن، نمایش درخشانی داشت و گل اول چلسی را به ثمر رساند، بعد از بازی گفت ماجرای درگیری سرمربی تیم، ساری و دروازه‌بان اول چلسی، کپا در فینال جام اتحادیه باعث ایجاد دودستگی در رختکن چلسی نشده.

 

 

کپا که بعد از آن ماجرا با جریمه کسر یک هفته از حقوقش مواجه شده و از ساری و تیمش عذرخواهی کرده بود، در دربی حساس دیروز نیمکت‌نشین شده بود تا ویلی کابایرو به جای او درون دروازه بایستد و در این بازی مهم یک کلین‌شیت به نام خود ثبت کند.

 

پدرو، زننده گل اول چلسی در بازی دیروز، در این باره گفت:" این هفته حرف و حدیثهای زیادی درباره باشگاه ما مطرح بود و این مسائل می‌تواند تعادل تیم را به هم بزند. ولی واقعیت این است که ما در رختکن همه با هم هستیم و مثل یک تیم فوق‌العاده در کنار هم فوتبال می‌کنیم و می‌جنگیم".

 

 

ستاره اسپانیایی چلسی در ادامه گفت:" ما به حرف و حدیثهایی که مطرح شده بود اهمیت ندادیم. این خیلی مهم است. تمرکز ما فقط روی این است که در همه بازی‌ها عالی کار کنیم و سه امتیاز را بگیریم. چون از اینجا تا پایان فصل همه بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد و ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که در جمع چهار تیم صدرنشین قرار بگیریم".

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان