طرح مفهومی گلکسی نوت ۸، نمایشگری با حاشیه اندک را به نمایش می گذارد

حداقل تا چند ماه دیگر قرار نیست خبری از گلکسی نوت ۸ بشنویم و تازه گلکسی اس ۸ و برادر بزرگترش اس ۸ پلاس از راه رسیده اند اما کانال یوتوب DBS Designing تصمیم گرفته تا پیش بینی خود از ظاهر و سخت افزار این موبایل را ارائه دهد.

طرح مفهومی گلکسی نوت 8، نمایشگری با حاشیه اندک را به نمایش می گذارد

حداقل تا چند ماه دیگر قرار نیست خبری از گلکسی نوت 8 بشنویم و تازه گلکسی اس 8 و برادر بزرگترش اس 8 پلاس از راه رسیده اند اما کانال یوتوب DBS Designing تصمیم گرفته تا پیش بینی خود از ظاهر و سخت افزار این موبایل را ارائه دهد.

آنچه در تصویر می بینیم، از لحاظ حاشیه های نمایشگر خود شباهت بسیاری به گلکسی اس 8 دارد و حتی حاشیه های آن باریک تر هم شده اند. دستگاه بسیار باریک و زیبا به نظر می رسد و در قسمت پشتی هم علاوه بر سنسور اثر انگشت، شاهد حضور دوربین دوگانه هستیم.

از منظر سخت افزار، گلکسی نوت 8 طراحی شده توسط این کانال دارای 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش، باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی، نمایشگر 6.4 اینچی QHD+ و دو دوربین 16 و 13 مگاپیکسلی در قسمت پشتی است.

در مورد سخت افزار هم باید گفت که آخرین نسخه از اندروید یا همان اندروید شماره 8.0 قرار است روی گلکسی نوت 8 باشد که همخوانی جالبی در شماره های این دو دیده می شود. در هر صورت، هر آنچه که گفته شد و در ادامه می بینید صرفا پیش بینی های این کانال یوتوب است و صحت ندارد. نوت 8 احتمالا اواسط تابستان امسال معرفی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان