ماهان شبکه ایرانیان

خبر خوش برای سرمربی کروات

ترابی، حلقه گم‌شده برانکو در ترکیب پرسپولیس(عکس)

شماره ۹ سرخپوشان بالاخره توانست در ترکیب پرسپولیس جا بیافتد و نمایش امیدوارکننده‌ای مقابل هواداران از خود نشان دهد.

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام پرسپولیسی‌ها شاهد نمایش خوب مهدی ترابی در پیراهن پرسپولیس بودند. بازیکنی که در نقل و انتقالات زمستانی با جدایی از سایپا پیراهن سرخ‌های پایتخت را بر تن کرد و از همان ابتدا به مهره قابل اتکا برای برانکو تبدیل شد.


ترابی از هفته هفدهم و بازی مقابل فولاد خوزستان در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت اما باخت آن‌ها باعث نشد تا نمایش او چندان به چشم بیاید. این وینگر جوان در مسابقات بعدی به ترتیب برابر استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان هم به صورت فیکس در ترکیب قرار گرفت اما نمایش بسته این دو تیم و عدم اختصاص فضای مناسب به او باعث شد تا ترابی روزهای کم فروغی را پشت سر بگذارد.


اما جدال با صنعت نفت آبادان فرصت مناسبی بود که ترابی از کیفیت اصلی خود برای هواداران رونمایی کند. او در نیمه اول با حرکت در عرض و شوت زیبایی که به سمت دروازه داشت خودی نشان داد. سپس بعد از گل اول او در یک حرکت از میانه‌های میدان توپ را با حرکت فردی تا پشت محوطه پیش آورد و سپس پاس درعمق عالی را برای علیپور فرستاد که شوت این بازیکن توسط محمد دریس دفع شد.


با شروع نیمه دوم باز هم ترابی مرد اول پرسپولیس در حملات بود. به خصوص در دقایق پایانی که با یک استارت انفجاری به محوطه جریمه نفوذ کرد و توسط مدافع حریف متوقف شد تا داور به نفع میزبان پنالتی بگیرد. بی شک آمادگی ترابی و وفق پیدا کردن او با ترکیب پرسپولیس، بهترین خبر برای برانکو قبل از شروع لیگ قهرمانان آسیا است. چرا که او به بازیکنی مثل ترابی برای به تحرک درآوردن خط هافبک و موقعیت سازی احتیاج دارد.


عکس: امیرحسین خیرخواه

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان