با کراس اور برقی جدید کمپانی نیسان آشنا شوید!

تا به این جای کار تنها یک تصویر تبلیغاتی از این خودرو منتشر شده و آنچه که مسلم است این است که مدل IMQ یک خودرو کراس اور می‌باشد.

با کراس اور برقی جدید کمپانی نیسان آشنا شوید!

کمپانی نیسان پس از گذشت تنها چند ماه از معرفی مدل کانسپت نیسان IMS در نمایشگاه خودرو دیترویت به تازگی اعلام کرده است که از مدل کانسپت IMQ نیز در نمایشگاه خودرو ژنو که هفته‌ی آینده برگزار خواهد شد رونمایی خواهد کرد.

تا به این جای کار تنها یک تصویر تبلیغاتی از این خودرو منتشر شده و آنچه که مسلم است این است که مدل IMQ یک خودرو کراس اور می‌باشد.

این کمپانی جزئیات زیادی را در رابطه با این خودرو فاش نکرده اما با این وجود اظهار داشته است که این کراس اور “ نمایانگر آینده‌ی حمل و نقل هوشمند کمپانی نیسان بوده و نگاهی گذرا به آنچه ممکن است در آینده در مقابل درب پارکینگ شما قرار داشته باشد را ارائه می‌دهد”.

با مقایسه‌ی تصویر تبلیغاتی مدل IMQ و مدل کانسپت IMS، زبان طراحی زاویه‌دار مشترک در این دو خودرو به وضوح قابل رویت است. با این حال مدل IMQ با برخورداری از تنها سه درب نسبت به طراحی پنج در مدل IMS ظاهراً دارای اندازه‌‌ای کوچک‌تر می‌باشد.

علاوه بر این قسمت عقب این خودرو نیز ظاهر تهاجمی‌تری نسبت به آنچه در دیترویت شاهد بودیم دارد اما مجدداً باید گفت که دست یابی به تصوری دقیق بر پایه‌ی تنها یک تصویر امری دشوار محسوب می‌شود.

با این وجود بدون شک می‌توان قابل توجه‌ترین تفاوت میان این دو کانسپت را چرخ‌های آن‌ها دانست. مدل IMQ ظاهراً از چرخ‌هایی بزرگ به همراه گلگیر‌هایی با ظاهری هجومی برخوردار می‌شود.

این در حالیست که مدل IMS که کمپانی نیسان آن را به عنوان یک “سدان اسپورت مرتفع” توصیف می‌کند، به طور کلی بیشتر خودرویی تعدیل یافته به شمار می‌رود و مدل IMQ می‌تواند به همتای تنومند‌تر این خودرو تبدیل شود.

مدل IMQ صرف نظر از طراحی خارجی آن به احتمال زیاد اتومبیلی برقی بوده که احتمالاً بر پایه‌ی پلتفرم مدل IMS ساخته می‌‌شود.

در صورتیکه این موضوع حقیقت داشته باشد این خودرو نیز احتمالاً از باطری 115 کیلو وات ساعتی به کار رفته در مدل IMS که شعاع حرکتی 380 مایلی را برای این خودرو به ارمغان می‌آورد بهره مند خواهد شد.

علاوه بر این وجود ویژگی‌‌هایی مانند سیستم سواری دو دیفرانسیل دو موتور به همراه خروجی‌ ترکیبی 483 اسب بخار قدرت و 590 پوند فوت گشتاور را نیز می‌‌توان برای این خودرو فرض کرد.

اگرچه در حال حاضر تصویری از فضای داخلی این خودرو در دست نیست اما از آنجاییکه مدل IMQ تا حدی از قابلیت‌های رانندگی خودکار بهره خواهد برد مشاهده‌ی فرمانی که در داخل قسمت داشبورد جا می‌شود غافلگیر کننده نخواهد بود.

ما در هفته‌ی آینده در نمایشگاه خودرو ژنو و به همراه جزئیات کامل آماده خواهیم بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر