رئیس شورا‌های حل اختلاف استان قزوین:

پنج پرونده قتل در سال جاری منجر به رضایت شد

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان قزوین گفت: پنج پرونده قتل از ابتدای سال جاری تاکنون از طریق شورای حل اختلاف استان به رضایت و صلح و سازش ختم شده است.

پنج پرونده قتل در سال جاری منجر به رضایت شدبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان؛ حجت الاسلام والمسلمین علی زمانی رئیس شورا‌های حل اختلاف استان قزوین در همایش منادیان صلح که در سالن اجتماعات دادگستری کل استان قزوین برگزار شد، گفت: اعضای شورای حل اختلاف استان 947 نفر هستند که از این میان 246 همکار روستایی، 162 مسئول دفتر، 139 همکار ستادی و چندتن از قضات محترم با شورا‌های حل اختلاف همکاری دارند.

وی افزود: در سال جاری توانستیم 60 هزار فقره از پرونده‌های قضایی استان را در شورا‌های حل اختلاف مختومه کنیم که 32 درصد آن به صلح و سازش ختم شد.

حجت الاسلام زمانی یکی از مشکلات اصلی شورای حل اختلاف را قانون استخدامی کارکنان دانست و گفت: در این خصوص همکاران شورای حل اختلاف مراجعات متعددی دارند و اظهار می‌کنند که هنوز وضعیت استخدامی آن‌ها مشخص نشده است.

این مقام قضایی ادامه داد: قانون شورای حل اختلاف برای بار مجدد تمدید شده و امیدواریم که با پیگیری نمایندگان مجلس و رئیس کل دادگستری بتوانیم مشکلات حقوق و پرداخت‌های کارکنان را تابع قانون کار بیاوریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان