ماهان شبکه ایرانیان

آخرین تریلر Devil May Cry ۵ را اینجا ببینید [تماشا کنید]

تنها چند روز تا عرضه یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال یعنی Devil May Cry ۵ باقی مانده و به همین مناسبت کپکام آخرین تریلر از این بازی را منتشر کرده است.

آخرین تریلر Devil May Cry 5 را اینجا ببینید [تماشا کنید]

تنها چند روز تا عرضه یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال یعنی Devil May Cry 5 باقی مانده و به همین مناسبت کپکام آخرین تریلر از این بازی را منتشر کرده است.

همان‌طور که پیش از این گفتیم، طی قسمت پنجم کنترل سه شخصیت دانته، نرو و V را بر عهده خواهیم گرفت که هر کدام از آن‌ها از سبک مبارزه مخصوص به خودشان بهره می‌برند. گیم‌پلی V بیشتر از همه چیز روی کنترل جادوها و استفاده از حیوانات مختلف استوار است. مبارزات نرو بیشتر از بقیه کاراکترها نیاز به تاکتیک داشته و دانته نیز یادآور نسخه‌های کلاسیک دویل می کرای خواهد بود.

شما می‌توانید با گذشت زمان کاراکترهای خود را ارتقا داده و آن‌ها را به مبارزان بهتری تبدیل کنید. در ضمن و طبق گفته سازندگان، در هر لحظه از بازی می‌توان کاراکتر اصلی را تغییر داد.

جدا از این ها و ‌آن‌طور که از این تریلر پیدا است، در جریان داستان Devil May Cry 5 شخصیت‌های جانبی گوناگونی را ملاقات خواهیم کرد که اولین حضور خود را در این سری تجربه می‌کنند. کپکام قول داده که چه در زمینه گیم‌پلی و چه پرداخت داستانی، با تجربه‌ای وفادار به قسمت‌های اصلی این سری روبرو باشیم.

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ 17 اسفند سال جاری برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. در این میان اگر قصد تجربه نسخه پی سی Devil May Cry 5 را دارید بهتر است قبل از خرید بازی حتما نگاهی به سیستم مورد نیاز برای اجرای آن داشته باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان