اعلام نامزدهای بهترین مربی ماه فوریه لیگ برتر

سه سرمربی، نامزد کسب عنوان برترین مربی ماه فوریه لیگ برتر انگلیس شده اند.

به گزارش "ورزش سه"، اونای امری، اوله گونار سولسشر و پپ گواردیولا سه نامزد کسب عنوان برترین مربی ماه فوریه لیگ برتر انگلیس هستند.

اونای امری به همراه آرسنال شروع خوبی در ماه فوریه نداشت و در نخستین مسابقه این ماه، ورزشگاه اتحاد را با شکست 3-1 مقابل منچسترسیتی ترک کرد. اما در ادامه آرسنال سه پیروزی متوالی برابر هادرزفیلد (2-1)، ساوتهمپتون (2-0) و بورنموث (5-1) داشت و در پایان این ماه توانست جایگاه قبلی خود را پس گرفته و به رده چهارم جدول بازگردد.

 

 

 

 

منچسترسیتی در این ماه هر 4 مسابقه خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشت و در کنار شکست 3-1 آرسنال، چلسی را هم با شکست خرد کننده 6-0 غلبه کرد. شاگردان پپ گواردیولا در دو مسابقه دیگر هم اورتون (2-0) و وستهم یونایتد (1-0) را شکست دادند تا ماه فوریه را (که با 5 امتیاز کمتر از صدرنشین آغاز کرده بودند) با اختلافی یک امتیازی با لیورپول به پایان ببرند.

 

اوله گونار سولسشر، برنده همین جایزه در ماه ژانویه نیز به همراه منچستریونایتد در این ماه به 3 پیروزی و یک تساوی رسید. یونایتد در این ماه لسترسیتی (1-0)، فولام (3-0) و کریستال پالاس (3-1) را شکست داد و در یک بازی دشوار که در آن مجبور به استفاده اجباری از هر 3 تعویض در همان نیمه اول شد، به تساوی بدون گل برابر لیورپول رسید. 

 

برنده نهایی این عنوان در روز جمعه هفته آینده مشخص خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان