ماهان شبکه ایرانیان

تساوی برای این بازی بهتر بود؛

تکسیرا: معتقدم قهرمانی متعلق به سپاهان خواهد بود

مربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان برای چندمین بار متوالی به جای امیرقلعه نویی در کنفرانس خبری حاضر شد و معتقد بود که شکست برابر تراکتورسازی عادلانه نبوده است.

به گزارش "ورزش سه"، تکسیرا دستیار امیرقلعه نویی بار دیگر در غیاب امیرقلعه نویی که قصد دارد به سکوتش ادامه دهد، در کنفرانس خبری حاضر شد و در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید آیا نتیجه کسب شده در بازی عادلانه بود، گفت: از دیدگاه من نه؛ در نیمه اول تراکتور بهتر بود ولی نیمه دوم ما بهتر بودیم. فکر می کنم امروز نتیجه تساوی عادلانه تر بود. یک گل ضربه ایستگاهی بود و گل دوم پنالتی. با این حال از ارزش های تیم ما کم نمی شود  و ما تا آخر ادامه می دهیم.


مربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: ما نیمه اول خوب ظاهر نشدیم، اما در نیمه دوم نشان دادیم که چر جایگاه اول لیگ را داشتیم. در نیمه دوم و در زمان هایی که خوب بودیم، داور پنالتی گرفت که روحیه بازیکنان ما پایین آمد.


فکر می کنم با این جو قوی که در ورزشگاه توسط هواداران به وجود آمده بود، بازی کردن اینجا سخت است.


مربی سپاهان در پاسخ به این سوال که تیمش می توانست گل های بیشتری هم بخورد، عنوان کرد: بله می توانستیم گل هم بزنیم. نیمه دوم ما ریسک کردیم؛ چون داشتیم می باختیم و همه کار کردیم. همیشه سعی کردیم که عقب زمین ما انسجام خوبی داشته باشد، چون تراکتورسازی هم خط هجومی خوبی داشت.


تکسیرا در پاسخ به این سوال که قهرمانی را متعلق به کدام تیم می داند، اظهار داشت: من قهرمانی را متعلق به سپاهان می دانم ولی سخت است چون تیم های خوبی درلیگ حضور دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان