بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی نیترات و آرسنیک چیست

آب آشامیدنی شهری با توجه به وجود آلودگی در هوا و آب های زیر زمینی از کیفیت مناسبی برای سلامت بدن انسان برخوردار نیست و این موضوع میتواند ضربه های جدی به بدن وارد نماید . از کمترین آنها که املاح درشت و شن و ماسه هستند که باعث بروز سنگ کلیه در بدن خواهند شد و کلر نیز که باعث ریزش مو و چروک شدن پوست میشوند تا املاح بسیار ریزی که حتی به چشم هم دیده نمیشوند همچون نیترات ، نیتریت و آرسنیک که مضرترین املاح داخل آب میباشند .

برخی از املاح موجود در آب آشامیدنی تنها توسط جدیدترین دستگاه تصفیه آب خانگی حذف میگردد و این دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس است . سیستم تصفیه آب خانگی RO ، بروزترین شیوه ی تصفیه ی آب آشامیدنی در دنیا محسوب میگردد که قادر به حذف نیترات و آرسنیک است . با توجه این موضوع که نیترات و آرسنیک در ابعاد ریز 0,0001 میکرون در آب آشامیدنی موجود هستند دستگاهی با توانایی بالا نیازمند است تا بتواند به خوبی این املاح سرطان زا را از آب آشامیدنی تصفیه نماید .

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی نیترات و آرسنیک چیست

عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی حذف نیترات و حذف آرسنیک

برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی که از سیستم اسمز معکوس بهره میگیرند عملکرد به خصوص و کاملا بروزی دارند و پاسخ سوال شما که آیا دستگاه تصفیه آب نیترات را میگیرد را به خوبی پاسخ خواهند داد . این دستگاه ها معمولا از 6 الی 8 فیلتر تصفیه آب خانگی تشکیل شده اند که در فیلتر آب تصفیه کن مرحله اول املاحی همچون شن و ماسه و گل و لای را حذف میکنند . این املاح درشت ابعاد بزرگتر از 5 میکرون دارند که با چشم دیده میشوند و ضرر این املاح باعث بروز سنگ کلیه در بدن انسان میشود . فیلتر مرحله دوم و سوم کربن اکتیو و کربن بلاک آب شیرین کن خانگی وظیفه حذف کامل کلر از آب آشامیدنی و مواد جانبی کلر از آب را دارند . این دو فیلتر مکمل یکدیگر هستند و زمان تعویض آنها به همراه فیلتر مرحله یک هر شش ماه است .

تا اینجا به حذف نیترات نرسیدیم اما در فیلتر مرحله چهارم که قلب اصلی دستگاه تصفیه آب خانگی نیترات است ممبران اسمز معکوس یک فیلتر آمریکایی بسیار ریز بافت بوده که توانایی حذف تمام املاح مضر آب آشامیدنی تا ابعاد 0,0001 میکرون را نیز دارد . این فیلتر قادر است مواد سرطان زایی مثل نیترات و نیتریت و آرسنیک و آلومینیوم را تصفیه کند و به پساب فاضلاب هدایت نماید . مولکول آب پس از عبور از این مرحله به مخزن تصفیه آب خانگی خواهد رفت تا در صورت قطع برق و آب ، شما چند لیتر آب تصفیه شده در اختیار داشته باشید .

پس از حذف نیترات نوبت به بهبود طعم ، بو و رنگ آب آشامیدنی میرسد که فیلتر پست کربن ، کربن خطی در مرحله پنجم این امر را انجام میدهد . املاح مفیدی که طی این مراحل تصفیه از آب آشامیدنی حذف شده بودند و نیاز است که در آب وجود داشته باشند هم در فیلتر مرحله ششم مینرال معدنی ساز به آب باز میگردند تا سختی آب بیش از حذف پایین نباشد و به حد نرمال و استاندارد برای آشامیدن برسد .

با وجود یک دستگاه اسمز معکوس خیالتان از حذف تمام املاح مضر آب همچون نیترات و آرسنیک راحت باشد اما این مسئله که چه دستگاه تصفیه آبی بخریم ؟ نیز سوال بسیار خوبی است که نیاز به تحقیق و بررسی دارد . پیشنهاد میکنیم برای انتخاب و خرید انواع مارک های معروف دستگاه تصفیه آب خانگی به صفحه https://www.tasfiyeasa.com/?p=2122 مراجعه نمایید و مقاله راهنمای انتخاب آب تصفیه کن خانگی مناسب محل زندگی خود را مطالعه نمایید .

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی نیترات و آرسنیک چیست

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی و فیلتر تصفیه آب

دستگاه هایی که نیترات آب آشامیدنی را حذف میکنند باید از سیستم اسمز معکوس بهره بگیرند و بهترین دستگاه های اسمز معکوس نیز ساخت کشور تایوان هستند . تصفیه آسا ، مرکز فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در تهران و کرج البرز ، وارد کننده و عرضه کننده انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل با خدمات نصب و ارسال رایگان و همچنین خدمات پس از فروش همچون اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر و سرویس تصفیه آب خانگی است . گارانتی طلایی قطعات و امکان فروش اقساطی دستگاه تصفیه آب نیز از دیگر مزایای انتخاب این شرکت است . برای ثبت سفارش ، اطلاع از قیمت تصفیه آب و مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب میتوانید به سایت تصفیه آسا مراجعه نموده و یا با کارشناسان فروش تصفیه آسا شماره های 02177167717 و 02177414306 تماس حاصل نمایید .

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان