دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با میزان خبر داد

تشکیل ۱۵۱ فقره پرونده در مورد تخلفات واحد‌های صنفی/ بیش از پانصد و ۶۰ میلیون ریال از متخلفین وصول شد

دادستان زاهدان از تشکیل گشت‌های فعال در سطح استان با توجه به دستورات اکید ریاست قوه قضاییه و دستورالعمل اخیر دادستانی کل کشور مبنی بر نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالا‌های اساسی خبر داد.

تشکیل 151 فقره پرونده در مورد تخلفات واحد‌های صنفی/مبلغ پانصد و شصت میلیون و نوزده هزار ریال از متخلفین وصول شدحجت‌الاسلام و المسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، از تشکیل گشت‌های فعال در سطح این استان با توجه به دستورات اکید ریاست قوه قضاییه و دستورالعمل اخیر دادستانی کل کشور مبنی بر نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالا‌های اساسی خبر داد.  

وی در تشریح این خبر ادامه داد: 53 اکیپ مشترک در دو شیفت صبح و عصر از واحد‌های صنفی شهرستان‌های استان بازرسی انجام می‌دهند و در مواردی نیز نماینده ویژه دادستانی در این بازرسی‌ها حضور دارند.  

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی راد تصریح کرد: در بهمن ماه، 151 فقره پرونده تخلفات گرانفروشی، عدم درج قیمت کالا و کم فروشی تشکیل شده است و واحد‌های متخلف در شعب تعزیرات حکومتی، مبلغ پانصد و شصت میلیون و نوزده هزار ریال محکوم به جزای نقدی شدند که این مبلغ از متخلفین وصول و در مواردی که شاکی خصوصی وجود داشته نیز علاوه بر محکومیت به جزای نقدی، حقوق شاکیان نیز ایفا شده است.  

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی راد ضمن قدردانی از همراهی و هماهنگی کامل سازمان تعزیرات حکومتی در اجرای دستورالعمل اخیر تصریح کرد: گشت‌های تعزیرات حکومتی در روز‌های تعطیل و ایام  نوروز به صورت شبانه روز بازرسی از واحد‌های صنفی را در دستور کار خواهند داشت.  

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر