هت تریک در اعلام پنالتی به ضرر پارس جم

به گواه کارشناسان داوری پارس جنوبی جم در سومین بازی متوالی از اشتباهات داوری متضرر شد.

به گزارش "ورزش‌سه"،  در جریان بازی پارس جنوبی جم و سایپای تهران، پیام حیدری داور مسابقه در نیمه دوم یک ضربه پنالتی به سود شاگردان علی دایی اعلام کرد که این مساله اعتراض شدید کادرفنی و بازیکنان پارس جنوبی را به همراه داشت. در این صحنه حیدری خودش اعتقادی به پنالتی نداشت اما داور پشت دروازه صحنه برخورد شهرام گودرزی و عبدالله ناصری را خطای پنالتی تشخیص داد.


با کارشناسی داوری این مسابقه در برنامه شب های فوتبالی توسط غلامرضا سلیمانی مشخص شد که داور مسابقه پارس جنوبی و سایپا به اشتباه به سود سایپا پنالتی گرفته و شاگردان مهدی تارتار بازهم از داوری ضرر کرده اند.


در دو بازی گذشته پارس جنوبی مقابل استقلال و نساجی مازندران نیز به گواه کارشناسان برنامه های نود و شب های فوتبالی دو پنالتی اشتباه به ضرر نماینده جم در لیگ برتر گرفته شد تا داوران در اعلام پنالتی به ضرر پارس هت تریک کنند.


بعد از پایان دیدار با سایپا مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی گفته بود: «در سه هفته گذشته به ضرر ما پنالتی گرفتند. البته پنالتی گرفته شده در این بازی را باید ببینم که آیا درست بوده یا خیر؟ اما در دو مورد قبلی به ناحق علیه ما پنالتی گرفته شد. تیم ما مظلوم‌ترین تیم تاریخ کشور است. اگر صحنه امروز هم پنالتی نبوده باشد، قطعا از داوران شکایت می کنیم. چقدر باید مظلوم واقع بشویم؟ نمی‌خواهیم بیانیه بدهیم اما واقعاً مظلوم هستیم، آخر تا کی باید اینطور باشد؟»


حال به نظر می رسد مسئولان باشگاه پارس جنوبی طی روزهای آینده نامه شکایت آمیز خود را به فدراسیون فوتبال ارسال کنند و باید دید چه اتفاقاتی رخ می دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر