دفاع سولاری از پدیده جوان برزیلی

سانتیاگو سولاری، سرمربی رئال مادرید، از مهاجم جوان برزیلی‌اش، وینیسیوس، دفاع کرده و می‌گوید منتقدینی که به خاطر کم گل زدن از او انتقاد می‌کنند، دچار اشتباه هستند.

به گزارش "ورزش سه"،  وینیسیوس، پدیده برزیلی 18ساله رئال مادرید در هفته‌های اخیر نمایش‌های درخشانی داشته، تا حدی که برای اولین بار به تیم ملی برزیل دعوت شده است. اما در اسپانیا، انتقادهای زیادی از او شده و بسیاری از رسانه‌ها معتقدند وینیسیوس به اندازه کافی برای رئال مادرید گل نمی‌زند.

 

اما سانتیاگو سولاری، سرمربی آرژانتینی رئال مادرید از وینیسیوس دفاع کرده و انتقادهایی که درباره کم گل زدن از او می‌شود را وارد ندانست.

 

 

سولاری در این باره گفت:" من همیشه وقتی به یک فوتبالیست نگاه می‌کنم، نیمه پر لیوان را می‌بینم. وینیسیوس مزیت‌های پرشماری دارد. یک بازیکن جوان و سرحال که تکنیک و توان بالایش از او یک فوتبالیست درجه یک می‌سازد".

 

وینیسیوس از سال 2018 که به رئال پیوسته تا کنون 26 بار برای تیم اول باشگاه به میدان رفته و رویهم‌رفته عملکرد بسیار خوبی داشته است.

 

سرمربی رئال در ادامه صحبت‌هایش درباره وینیسیوس گفت:" این پدیده برزیلی در مدت کوتاهی که به ما ملحق شده موفقیت‌های زیادی بدست آورده. او هم خودش پیشرفت کرده و هم به پیشرفت تیم کمک کرده است. من رویهم‌رفته معتقدم مزیت‌های وینیسیوس برای ما فوق‌العاده قابل توجه بوده است".

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان