پروژه‌های انتقال آب آخرین راهکار برای نجات استان‌های کم آب

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، علی وقف‌چی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای ، در خصوص پروژه‌های انتقال آب به دشت‌های کشور، گفت: متاسفانه بعد از گذشت چند سال متوجه تصمیمات اشتباهی که در کشور گرفته می‌شود، می‌شویم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولین کشور باید به این سوال پاسخ دهند که آیا از تمامی ظرفیت‌های موجود در زمینه استفاده بهینه از آب در استان‌های کم آب استفاده کرده‌اند یا خیر، تصریح کرد:  در صورتی که از تمامی ظرفیت‌های مصرف بهینه آب استفاده شده باشد می‌توانیم پروژه‌های انتقال آب را اجرایی کنیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اینکه در شرایط کنونی که از برنامه‌های استفاده بهینه آب در کشور و استان‌های کم آب استفاده نکرده‌ایم باید ظرفیت‌های موجود را بررسی کنیم، اضافه کرده: اگر با مصرف بهینه امکان رفع کمبود آب در استان‌ها کم آب فراهم نشود می‌توانیم به سمت پروژه‌های انتقال آب حرکت کنیم.

در صورتی که از تمامی ظرفیت‌های مصرف بهینه آب استفاده شده باشد می‌توانیم پروژه‌های انتقال آب را اجرایی کنیم

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای در پایان خاطرنشان کرد: پروژه‌های انتقال آب از نزدیک‌ترین منابع در دسترس باید آخرین گزینه برای رفع نیاز کمبود آب در فلات مرکزی ایران و استان‌های کم آب باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان