رای مرجع قضایی اعلام نشده، خطیر را هم محروم کنید

دفاعیه علیرضا حقیقی بعد از رای کمیته اخلاق

بعد از اتهامی که علی خطیر معاون باشگاه استقلال متوجه دروازه بان سابق تیم ملی و پرسپولیس کرد، کمیته اخلاق علیرضا حقیقی را با محرومیت مواجه کرد که این مساله با واکنش وکیل او همراه شد.

 

به گزارش "ورزش سه"، اواخر هفته گذشته و بعد از انتشار خبری مبنی بر درگیری علیرضا حقیقی و علی خطیر و ادعای معاون استقلال مبنی بر شکسته شدن بینی‌اش توسط دروازه بان سابق تیم ملی، کمیته اخلاق امروز رای به محرومیت حقیقی داده است.


در این رابطه خانجانی، وکیل علیرضا حقیقی نسبت به این رای واکنش نشان داد و اعلام کرد کمیته اخلاق با توجه به اینکه هنوز مرجع قضایی نسبت به این ادعا توسط معاون استقلال رایی صادر نکرده، آنها این موضوع را در نظر گرفته و بدون اینکه موکلش را دعوت به دفاع و ارائه مستندات کنند، نباید رای به محرومیت می‌دادند.


وی در اینباره می‌گوید: مستند ماده 91 قانون دادرسی کیفری تحقیقات در مرحله دادسرا محرمانه است. کلیه اشخاصی که در جریان تحقیقات حضور دارند موظف به حفظ این اسرار هستند و در صورت تخلف با مجازات جرم افشای اسرار شغلی و حرفه ای محکوم می شوند. در خصوص موضوع موکل بنده نیز از این امر مستثنی نبوده و مرجع قضایی در حال انجام تحقیقات می باشد و هیچ جرمی که منتسب به آقای حقیقی باشد در هیچ محکمه ای ثابت نشده است.


خانجانی با اشاره به اینکه عدم دعوت از علیرضا حقیقی برای ارائه توضیحات، اکنون با اعلام محرومیت موکلش این مساله به معنای مجرم شناخته شدن اوست، در صورتی که هنوز مرجع قضایی به عنوان پیگیر این ماجرا رایی صادر نکرده است: کمیته اخلاق بدون دعوت از طرفین اقدام به صدور رای کرده – البته ما از طریق رسانه ها از این موضوع اطلاع کسب کردیم و هیچ نامه و دعوتی به عمل نیامده است – در صورت رسیدگی بهتر این بود که دو طرف با محرومیت موقت مواجه می شدند تا صدور رای مرجع قضایی، مجددا کمیته اخلاق نسبت به موضوع رسیدگی فرماید.


وی در پایان با اعلام اینکه موکلش با ارائه شکایتی از علی خطیر بابت اتهامات و همچنین فحاشی صورت گرفته، پرونده‌اش را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد، گفت: باید در نظر گرفت طرف دیگر این ماجرا نیز حضور دارد و این که تنها موکل بنده بدون ارائه توضیحات و مستندات محروم شود، نشانگر این است که کمیته اخلاق رای به مجرم بودن او داده است و چه بهتر که در این زمینه با توجه به عدم صدور رای دادسرا و مرجع قضایی تا حصول نتیجه هر دو طرف با محرومیت موقت مواجه می‌شدند و بعد از آن رای قطعی صادر می‌شد. لازم به ذکر است که ما از طریق مراجع قضایی در جهت احقاق حقوق موکل اقدام مقتضی را به عمل خواهیم آورد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان