رادو و همچنان حسرت بازی در لیگ قهرمانان

بوژیدار رادوشوویچ گلر دوم تیم پرسپولیس، تاکنون در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا بازی نکرده است.

به گزارش ورزش سه، سرخپوشان پایتخت روز سه شنبه در حالی میزبان پاختاکور خواهند بود که احتمالا برانکو ایوانکوویچ بار دیگر علیرضا بیرانوند را در درون دروازه این تیم قرار خواهد داد. بیرانوند که در یک سال اخیر عملکرد بسیار خوبی در ترکیب تیم پرسپولیس و تیم ملی ایران داشته، توانسته با نمایش‌های قابل توجه و سیو های دیدنی بیش از همیشه اعتماد کادر فنی و هواداران را جلب کند.

البته این در حالیست که پرسپولیس روی نیمکت نیز یک دروازه‌بان مطمئن به نام بوژیدار رادوشویچ را در اختیار دارد. این دروازه‌بان اهل کرواسی از نیم فصل دوم لیگ شانزدهم در ترکیب تیم پرسپولیس حضور داشته و توانسته به عنوان گلر ذخیره عملکرد بسیار خوبی در تیم پرسپولیس داشته باشد.

رادوشویچ این فصل در دو بازی ابتدایی جام حذفی موفق به کلین شیت شد و در چند بازی لیگ برتری نیز به میدان رفت اما همچنان پس از سه فصل بازی برای تیم پرسپولیس حسرت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را همراه خود دارد.

پیداست با حضور علیرضا بیرانوند، رادوشویچ برای سرخ ها در مسابقات قاره ای به میدان نرود. معمولاً از او زمانی استفاده می‌کنند که بیرانوند در اردوهای تیم ملی باشد یا اینکه به دلیل خستگی حاصل از اردوها از آمادگی همیشگی بهره مند نباشد، اما روی دادن چنین اتفاقی در آستانه مسابقات آسیایی بعید است و با این وجود شاید رادوشویچ بدون انجام یک بازی در لیگ قهرمانان آسیا قراردادش با پرسپولیس را به پایان برساند. البته او طبیعتاً می‌داند که برای سرخ ها حکم گلر دوم را دارد و شانسش برای بازی در لیگ قهرمانان کمتر است.

بوژیدار که محبوبیت قابل توجهی نزد هواداران پرسپولیس دارد، در ماه های اخیر به دلیل عدم پرداخت بخشی از قراردادش و همچنین پاداش ها به مدیریت باشگاه اعتراض هایی انجام داد و به همین دلیل احتمال دارد که در پایان فصل از پرسپولیس جدا شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر