مدیر منطقه هفت عملیات انتقال گاز ایران:

گاز اقتصاد کشور را در گام دوم انقلاب متحول می کند

گاز اقتصاد کشور را در گام دوم انقلاب متحول می کند
به گزارش ایرنا، امین عبادی روز یکشنبه در جشنواره دستاوردهای منطقه هفت عملیات انتقال گاز ایران با بیان اینکه اگر تلاش و همت کارکنان انتقال گاز نبود اکنون در شرایط تحریم به این موفقیت دست پیدا نمی کردیم، افزود: اکنون به لطف انقلاب اسلامی 27 هزار 198 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره می برند.
مدیر منطقه هفت عملیات انتقال گاز ایران عنوان کرد: اکنون هزار و 135 شهر با 81 ایستگاه تقویت فشار، دارای گاز طبیعی هستند.
عبادی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب، گاز در توسعه اقتصادی نقش بسیار پررنگی ایفا خواهد کرد، افزود: انتظار می رود در 40 ساله دوم انقلاب صنعت گاز اقتصاد کشور را متحول کند.
وی با اشاره به اینکه آمارها نشان می دهد ما ایرانی ها در مصرف حامل های انرژی مصرف بهینه ای نداریم، تاکید کرد: باید با استفاده از ایده نخبگان و دانشجویان زمینه های بهروری اقتصادی را از صادرات گاز فراهم کنیم.
عبادی یادآوری کرد: یکصد اثر برتر از تلاشگران عملیات انتقال گاز ایران در دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا از امروز به مدت سه روز به نمایش گذاشته شده است.
رئیس دانشگاه بوعلی سینا نیز در این آیین گفت: کارنامه 40 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه توسعه و پیشرفت بسیار درخشان است.
یعقوب محمدی فر افزود: در 40 سال گذشته تعداد دانشجویان از 300 هزار به پنج میلیون افزایش یافته است و توانستیم رتبه شانزدهم علمی جهان را کسب کنیم.
وی اظهار داشت: 2 تن از دانش آموختگان دانشگاه بوعلی در جمع نخبگان یک درصد دنیا قرار دارند و از 15 پژوهشگر برتر کشور یک پژوهشگر از دانشگاه بوعلی سینا است و یک استاد این دانشگاه رتبه برتر کشور را به دست آورد.
محمدی تاکید کرد: دانشگاه بوعلی سینا جز 10 دانشگاه برتر کشور و در رتبه 930 دانشگاه های برتر جهان قرار دارد.
رئیس دانشگاه بوعلی سینا گفت: سه هزار دانشجو از 12 هزار دانشجوی دانشگاه بوعلی سینا در مقطع تحطیلات تکمیلی تحصیل می کنند.
وی با بیان اینکه در دنیای امروز نیاز داریم از دانش ثروت به دست بیاوریم، تاکید کرد: باید تعادلی بین علوم کاربردی و علوم فنی مهندسی داشته باشیم.
محمدی افزود: در پژوهشی نزدیک به هزار و 600 شرکت استان همدان بررسی شدند که فقط 70 شرکت دارای واحد کنترل کیفیت و هفت شرکت دارای بخش فعال در این زمینه بودند.
نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله منطقه هفت عملیات انتقال گاز ایران از 12 تا 14 اسفند در دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا برپاست و علاقمندان می توانند از ساعت هشت تا 15 از این نمایشگاه بازدید کنند.
9904**2090
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان