با ورود سیستم قضایی

مشکل راه ارتباطی تنها بیمارستان شهرستان فاریاب حل شد

با ورود سیستم قضایی، مشکل راه ارتباطی تنها بیمارستان شهرستان فاریاب کرمان که با گذشت ۱۰ ماه آماده افتتاح و بهره برداری است، حل شد.

مشکل راه ارتباطی به تنها بیمارستان شهرستان فاریاب حل شدبه گزار خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در راستای حفظ حقوق عامه قاضی سالاری رئیس حوزه قضائی شهرستان فاریاب به همراه جمعی از مسئولان شهرستان از جاده نیمه تمام منتهی به تنها بیمارستان این شهرستان بازدید و به عنوان مدعی العموم دستور رسیدگی فوری به این موضوع را صادر کرد.

رئیس حوزه قضایی شهرستان فاریاب در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: تنها بیمارستان شهرستان فاریاب با گذشت 10 ماه آماده افتتاح است، اما به دلیل آماده نبودن جاده ارتباطی تاکنون اقدامی جهت راه اندازی آن صورت نگرفته است.

سالاری گفت: در این بازدید مقرر شد با همکاری دستگاه‌های مرتبط راه ارتباطی منتهی به بیمارستان با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال تا پایان امسال ساخته شود و پس از آن شاهد افتتاح این بیمارستان خواهیم بود.

وی افزود: حل مشکل راه ارتباطی و در نهایت راه اندازی این بیمارستان سبب کاهش هزینه‌های تحمیلی به مردم این شهرستان می‌شود و از رفت و آمد‌های شهروندان به مراکز درمانی واقع در شهرستان‌های همجوار جیرفت و کهنوج جلوگیری می‌شود و در نهایت افزایش رفاه بهداشتی شهروندان را به ارمغان خواهد آورد.

رئیس دادگاه عمومی شهرستان فاریاب ضمن ارائه راهکار‌هایی جهت احداث هر چه سریع‌تر این جاده، خطاب به مسئولان محلی اظهار داشت: مسئولین بایستی با اقدامی جهادی تمام تلاش خود را نسبت به نتیجه رسیدن این طرح عام المنفعه به کار گیرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر