دنی آلوز: یک سال فوق‌العاده در انتظار PSG است

دنی آلوز، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن معتقد است با وجود کم‌تجربه بودن PSG در لیگ قهرمانان اروپا، حضور ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال در این تیم می‌تواند جام قهرمانی را نصیب پاریس کند.

به گزارش "ورزش سه"،  دنی آلوز، ستاره برزیلی خط دفاع پاری سن ژرمن، که در دوران فوتبالی پرافتخار خود با پیراهن بارسلونا سه بار فاتح چمپیونزلیگ شد و با پیراهن یوونتوس هم یک بار به فینال این رقابتها راه یافته، در آستانه دیدار برگشت PSG مقابل منچستریونایتد در مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابتها می‌گوید، با وجود کم‌تجربه بودن پاری سن ژرمن در چمپیونزلیگ، حضور ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال در این تیم پاریسی می‌تواند اولین قهرمانی PSG در اروپا را رقم بزند.

 

 

دنی آلوز در این باره گفت:" ما بازیکنان باتجربه پاری سن ژرمن می‌دانیم پیروزی و شکست یک تیم در میادین بزرگ چطور رقم می‌خورد و سعی‌مان این است که این را به بازیکنان جوانتر هم منتقل کنیم. حرف ما این است که یا باید همه با هم در جهت پیروزی حرکت کنیم یا درهای شکست را به روی خودمان باز کنیم".

 

ستاره برزیلی PSG در ادامه گفت:" در چمپیونزلیگ هیچ تیمی نمی‌تواند تنها به درخشش یک بازیکن بزرگ متکی باشد".

 

 

با اینحال، آلوز بر اهمیت حضور بازیکنان باتجربه در میدان تاکید کرده و در ادامه گفت:" تیمی که بازیکنان باتجربه در اختیار دارد، وقتی به ورزشگاهی می‌رود که جو بسیار سنگینی دارد، از ترس به خود نمی‌لرزد یا به این راحتی‌ها تحت فشار قرار نمی‌گیرد".

 

دنی آلوز در ادامه با اشاره به شرایط پاری سن ژرمن گفت:" ما امسال از بخت خوب‌مان کادر فنی و سرمربی‌ای داریم که مورد احترام همه است و این جو عالی‌ای در تیم بوجود آورده. همه چیز آماده است تا امسال برای PSG یک سال فوق‌العاده باشد".

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان