ماهان شبکه ایرانیان

مهدی ترابی؛ گربه سیاه ازبک‌ها مقابل پاختاکور

ستاره تکنیکی پرسپولیس در شرایطی اولین تجربه خود در لیگ قهرمانان را پشت سر خواهد گذاشت که اولین گل ملی‌اش را مقابل ازبکستان به ثمر رسانده&#۱۶۰;است.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی که در دیدار مقابل نفت آبادان نمایش قابل توجهی از خود به جا گذاشت و این مساله باعث شد تا از فشار انتقادات نسبت به او کم شود، نمایش موفقی با پیراهن تیم ملی برابر ازبکستان تاکنون از خود به جا گذاشته که این امیدواری را ایجاد می‌کند تا برابر نماینده این کشور در لیگ قهرمانان نیز عملکرد خوبی ثبت کند.


ترابی که در یکی از جذاب‌ترین انتقالات این تیم بعد از پایان محرومیت با سرخپوشان قراردادش را به امضا رساند و پیراهن شماره 9 را بر تن کرده، طی دیدارهای اخیر پرنوسان ظاهر شده اما نمایش او در آخرین بازی این تیم برابر نفت آبادان بار دیگر نظرها را به سمت او جلب کرد تا هواداران این تیم نیز نسبت به موفقیت تیم‌شان با درخشش این بازیکن امیدوار باشند.


ستاره جوان پرسپولیسی‌ها که از ساعاتی دیگر باید اولین تجربه آسیایی و باشگاه خود را با پرسپولیس آغاز کند، تاکنون دو گل برابر تیم ملی ازبکستان به ثمر رسانده است و گربه سیاه تیم ملی در زمان هدایت کارلوس کی‌روش برابر این حریف آسیایی محسوب می‌شد.


او که در بازی با نفت آبادان یک پنالتی برای سرخپوشان گرفت، یک پاس گل نیز در مدت کوتاه حضورش در این تیم به نام خود کرده و اکنون انتظار می‌رود از اولین شادی گلش با پیراهن این تیم رونمایی کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان