حاشیه‌های بررسی بودجه ۹۸ شهرداری تهران

از ترک جلسه تا درآوردن لباس رئیس شورا!

خبرگزاری فارس: صد و بیست و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران و در دومین روز متوالی به بررسی بودجه سال 98 شهرداری تهران پرداخت و مقرر شد که 200 میلیارد تومان به بودجه فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با توجه به درخواست محمدجواد حق‌شناس رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اختصاص یابد.

در این خصوص حق‌شناس گفت: بودجه در نظر گرفته شده برای بخش فرهنگی شهر تهران در سال 98 حدود هزار میلیارد تومان است که ما پیشنهاد می‌دهیم 200 میلیارد تومان دیگر به آن افزوده شود و امیدواریم اعضا با آن موافقت یابد.

در ادامه این جلسه مجید فراهانی به عنوان مخالف افزایش بودجه فرهنگی شهرداری تهران گفت: ما مخالف این افزایش هستیم، ولی متأسفانه اعضا با 12 رای موافق و 8 رای مخالف به افزایش 200 میلیون تومانی اعتباراتی حوزه فرهنگی رای مثبت دادند.

در ادامه این جلسه مجید فراهانی قصد ترک جلسه را داشت که با صحبت‌های حسن رسولی و حسن خلیل‌آبادی و همین‌طور رئیس شورای شهر تهران از ترک جلسه منصرف شد.

در ادامه محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران نیز گفت: شب گذشته تصمیم گرفته شد اعتبار حوزه فرهنگی و اجتماعی 200 میلیارد تومان افزایش یابد که 70 درصد آن به حوزه عمرانی اختصاص یافته است.

محسن هاشمی خطاب به اعضای شورای شهر گفت: بنده خودم لباس‌هایم را درمی‌آورم و این 200 میلیارد تومان را تأمین خواهم کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان